VFTS tūninga – studija PSRS.
Vasara. Grieķija. Putekļains ceļš. Pa kuru traucas … Nē, ne Sebastiena Loeba Citroen,bet … Stasisa Brundzas Lada 1600 . Nezināt, kas tas ir? Proti tālajos septiņdesmitajos šis cilvēks izveidoja pirmo PSRS “tuning studiju”, ar diezgan pieticīgu nosaukumu “Вильнюсская Фабрика Транспортных Средств” (ВФТС).
Kopā ar savu domubiedru, augstākās pakāpes mehāniķi, Zigmundu Kivertu, viņi nolēma izveidot īstu rallija auto. Kā pamats tika pieņemts VAZ 21011. Kurš tika speciāli izvēlēts Toljatīi rūpnīcā. Auto tika paņemts bez skaņas izolacijas un pretrūsas apstrādes. Metinājuma šuves tika vēlreiz apmetinātas un, pēc iespējas, uzlabotas. Viļņā auto atkal izjauca un Kiverta vadībā sāka būvēt patiesu meistardarbu, proti, Lada 1600. Automašīna tika aprīkota ar uzlabotu 1600 cm ³ dzinēju (Starp citu,masveida ražošanā šīs dzinējs parādījās tikai 1976)! Dzinējam viņi uzstādīja tādas lietas, par kurām parasts autovadītājs PSRS nav pat dzirdējis. Speciāli izgatavota sadales vārpsta ar izmainītam gāžu sadales fāzēm, uzlaboti vārsti ar titāna plāksnēm, atvieglota kloķvārpsta un spara rats… tajos laikos tas viss tika darīts tikai pēc speciāla pasūtījuma! Barošanas sistēma divi WEBER 45 CDOE karburatori.
Šajā video nav redzams WFTS uzliku komplekts šiem VAZiem! Šiem ir taisīti motori. Kurš teica ka vajag BMW lai driftētu