Ja kāds nezin, pastāstīšu kā un kāpēc vārsti jāregulē. Šiem motorolleriem, ķinas mopēdiem, lifanveidigajiem braucamajiem, kaut arī motors nav jaukts vaļa un nekad nekas nav mainīts ir jāregulē vārsti ik pēc 1000km. To kad jāregulē vārsti var pateikt pēc ta ka sāk peldēt apgriezieni. Piemēram tukšgaitā stāvot te augsti, te zemi, grūtības ar pielaišanu. Kāpēc ir tik svarīga tā vārstu atstarpe? Redz jebkuram metālam sasilstot tas izplešanas. Piemēram dzelzsceļa sliedes. Ir redzēta sprauga starp tām vaine ? Tas tāpēc lai vasaras kasrtumā sasilstot tām būtu vieta kur izplesties. Pretējā gadījumā viņas sāktu locīties kā čūska. Vārstiem ir kas līdzigs. Ja nebūs tā praktiski neredzamā, bet tomēr svarīgā sprauga starp vārstu un rokeri, Tad metālam izplešoties, rokeris spiedīs uz vārstu, neļaujot tam aiztaisīties līdz galam ciet. Rezultātā tieši tas ko teicu, peld apgriezieni, slikti lec, zūd kompresija. Ja neko nedara un tik dod ručkā, pastāv arī iespēja salocīt vārstus. Lai vārstus noregulētu, ir nepieciešams augstāk redzamais instruments. Vienalga vai tev ir lifans, vai wonjan mopēds, vai motorolleris, šiem mazajiem 4 taktu motoriem atstarpei jābūt 0.05mm. Lai to noregulētu motoram ir metkas. Rollerim ir tāda kā stripiņa uz āru pie aizdedzes magnēta, un uz aizdedzes magnēta sānā ir F (fire) un T (timing) burti. Vajag lai burts T būtu pretīm tai izbīdītajai stripai. Rezultātā būs vajadzigais punts vārstu regulēšanai. Virzulis cilindra augšā un abi vārsti ciet. Tālāk paņem 9 atslēdziņu, bildē redzamo uzgriezni atskruvē, ieliek regulēšanas paplāksni, un ar pirkstiem pievelk līdz tas "pupsiks" atdurās pret paplāksni. Tad to pupsiku ar plaķenēm pietur, lai negriežās līdz un uzgriezni pievelk. Lifan un wonjan un citu mopēdu 4 taktu motoriem nedaudz savādāk. Noņemot galvas sānā vāciņu, vares redzēt ka galvai priekšpusē ir iezāģēts trijsturis. un uz sadales vārsptas zobrata ir iesists punktiņš. tam punktam regulēšanas brīdī jābūt pretīm tam trijstūrim (kā šeit - http://i.ytimg.com/vi/FCmve-ecZiM/maxresdefault.jpg )