local-stats-pixel

Kā tiek čakarēti cilvēki SS.LV74

Sveiki Spociņi, šodien būs tāds neparasts raksts, par to, kā tiek čakarēti cilvēki sludinājumu servisā.

Sēžu ss.lv meklēju sev piemērotu auto, pēkšņi uzrāvos uz mana puiša bijušo mašīnu.

Atvēru sludinājumu, gandrīz no kājām nokritu.

Pārdodot auto, mans puisis neatdeva daudzus dokumentus jaunajam īpašniekam, bija palikušas lapas, no apskatēm u.c papīri ko zemāk redzēsiet !

emotion

Reklāma
Reklāma
934 3 74 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 74

0/2000

Par auto pilnu informāciju par dažiem eiro var nopirkt CSDD. Stulbi šādi krāpties. Lai gan cilvēki nav diez ko attapīgi,man čoms tā iegrābās nopērkot par gadu vecāku auto. Paskatījās tehnisko tikai pēc pirkuma.  emotion 

28 0 atbildēt

Pag pag...  emotion  Citēju, "Pārdodot auto, mans puisis neatdeva daudzus dokumentus jaunajam īpašniekam", auto cilvēkam šis neliekās kopā + kā pasniegts tiek. Nekādus papīrus neatdod, īpaši ja uz tiem ir savi dati, to darītu tikai muļķis.

Izskatās kad Tu sev meklē pirmo auto un no autolietām nejēga nezini un uzpūti no mušas ziloni. Tad nu es tevi apgaismošu, kad lielākā daļa visiem auto ir griesti spidometri atpakaļ, ja ne tagadējais īpašnieks to darījis tad iepriekšējiem, īpaši pēc ievešanas Latvijā. Un kurš vēl rakstītu ss  ka auto ir bijis kādreiz sists, gribētu redzēt tādu sludinājumu  emotion 

28 2 atbildēt

Es arī pasekoju līdzi daudzu mani interesējošu auto vēsturei e-CSDD lapā, tur tādus brīnumus var atrast, ka mati ceļās stāvus emotion , vēl mazliet info var dabūt  " autodetektivs.lv ".

14 0 atbildēt

ssā jau standartā vajadzētu iekļaut pirmo teikumu aprakstā 'Labā tehniskā un vizuālā stāvoklī.'   emotion   emotion  Vienalga vai 5 gadus vecs autiņš vai 20 gadus veca grabaža kura vel turās uz ceļa ar derīgu TA, šis ir pirmais teikums ar ko sāk šajā sludinajuma rubrikā.

Pie pirkšanas nav jābūt baigam spečukam, bet jādomā ar galvu! Pats pirmais punkts, kas jaatceras, ka mūsu eiropas reģiona grādos ar auto gadā vidēji nobrauc 20-30k km, tātad ja 10 gadus vecs auto tad normāls odometra rādijums ir no 200k - 300k km. Ja tur 13,14 vai 15+ gadus vecam autiņam odometrs rāda 220k tad jau zināms ka attīts. Un nevajag te ar 'stāvēja garāžā' bullšitu... NEVIENS mūsdienās vairs nopērkot auto, netur pusi dzīves garāžā!! Auto perk ja ir vajadzība un ja ir vajadzība tad ar viņu brauc! Tie treknie laiki jau sen garām! ka īpasumā katram mirstīgajam pa 2, 3 masīnām, ar vienu brauc, pārējas stāv!

Otrs csdd e-pakalpojumos var viegli piekļūt TA datubāzei, kur redzēsi detalizetu vērtējumu pēdejām divām skatēm un VISUS latvijā reģistrētos odometra rādijumus ko pieraksta katrā apskates brīdī(varēs redzēt ja Latvijā autiņš ekspluatēts un odomets atgriezts smukāks uz pardošanu). Ierakstot šo konkrēto A4 nummuru HD1378:

Datums   Nobraukums

  28.08.2015   308891

  24.08.2015   308738

  12.08.2015   308191

  11.07.2014   287536

  04.07.2013   271570

  21.06.2013   270677

  16.06.2012   257155

  12.06.2012   256929

  14.06.2011   240185

  07.06.2011   239821

  04.10.2010   232601

  06.09.2010   230532

  09.09.2009   227126

  10.08.2009   226581

  24.07.2008   198701

(pēdejā skatē 2 reizes dabūjis slimības lapu, paskatoties kopā - katru gadu pa vienai slimības lapai, kas jau uzreiz norāda ka auto ir spīdīga miskaste par kuru tehniksi nerūpējās, bet, kurai nomaina kaut ko 1x gadā - to ko skatē neizlaiž cauri)

Trešais bet šis jau advencētāks, saulainā laikā apstāties kādā placī un vizuāli saules gaismā no visiem leņķiem rūpīgi un tuvplānā apskatīties auto virsbūves krāsojumu. Uzreiz, bez speciāliem rīkiem varēs pamanīt toņu maiņas! Ja nav saulīte, tad labs padoms aizbraukt uz servi.

Ir jābūt pilnīgam cirvim(un tadam nav jāpērk auto), ja pie pirkšanas šādas pamatlietas neievēro, bet vadās tikai pēc 'skaisti' sarakstītā sludinājuma.

11 0 atbildēt

Paskatoties vien uz auto pateicu , ka sists un krāsots ( pirms izlasīju rakstu ) un tās kontūras šķirbas utt.  emotion  Auto taisīts tikai ar āmuru un krāsas rullīti emotion emotion 1800eur par miskasti uz riteņiem ? Pie tam tik sūdīgā vizuālā stāvoklī Šausmas !!!!

8 0 atbildēt

Ja Odometra rādījumus ir atgriezuši profesionāļi, tad pie borta datorā tā pat neko neredzēsi.

6 0 atbildēt

Par mašīnas pirkšanu ir jārunā ar čomu, kurš remontē Tavu automašīnu. Tā ir mana sistēma- labāk samaksā lieku sotaku, nekā pēc tam makšķerē tos no kabatām regulāri un vairāk. Darbojas perfekti emotion

5 0 atbildēt

Es vispār neticu, ka Latvijā var iegādāties mašīnas, kuru nobraukums nebūtu tīts uz atpakaļu. Protams izņemot no salona jaunām. 

3 0 atbildēt

Labs raksts!

Skatoties auto sludinājumus, ja tik tiešām kaut kas iekrīt acīs tad VIENMĒR pārbaudu numuru CSDD! VIENMĒR!

Ja numurs tiek slēpts, tad pat nezvanu!

3 0 atbildēt

SS.lv ir kretīni!

Gribēju ielikt sludinājumu par auto pārdošanu (Opel Astra, hečbeks, 1997. g. dec., ja kādu interesē - dabūjams!; 26459892). Nepamanīju, ka bildē nedrīkstot būt kolāža (nu, kad šiem uzkāsu, bezmaksas sludiķos drīkst likt vairākas bildes). Sludinājums tika izdzēsts. Mēģināju likt vēlreiz, ar "atbilstošu" bildi, bet... nu jau es drīkstot ievietot sludinājumu tikai par maksu!!! Labi... Piedāvā maksāt no Swedbankas internetbankas. Swdnets to pieprasījumu neņem pretī!!!

Sieva uztaisa SS savu kontu, bet arī viņai sludinājums pienākoties tikai par maksu, jo IP tā pati... Taču par reģistrāciju SS.lv savus 10 centus nokāsa gan!

Nekas cits neatlika, kā vien izmantot dārgāko piedāvājumu - maksāt ar SMS. Nu šie apmierināti... Maitas!

3 0 atbildēt

Par odometra korekciju - Ir iespēja arī nogriezt tā lai pieslēdzot datoru neko neredzētu. Cilvēki (šajā gadījumā pircēji) jau pašī pie šīs odometru korekcijas ir vainīgi, jo bez maz vai pieprasa lai būtu tie 220k nobraukums un tas arī visbiežāk arī kādu laiku atpakaļ figurēja visur. Principā dēļ odometra pērk auto. Nu jau tas takā pierimis un pērk arī virs 300k.  Par to, ka auto ir veikts virsbūves remonts - hmm. Ja tas ir kvalitatīvi darīts, tad īsti nav redzams iemesls to pieminēt, jo nu diezgan droši var teikt, ka katra otrā mašīna ir piekrāsota/pārkrāsota. Arī tās kuras ir uz plačiem ( Bet nu ja tur ir kas darīts, tad kā saka tikai priekš pārdošanas sataisīts.) Varētu rakstīt un rakstīt, bet ir citas lietas ko darīt. Viss, kas jaatceras - lēts un labs nekad nebūs savienojamas lietas (Vairāk attiecinu pār automašīnām).

2 0 atbildēt

Pag, bijušais puisis vai bijušais auto?  emotion 

2 0 atbildēt

Ouuu... Tev reāli pāķa zināšanas par mašīnām.

Līdz kam cilvēki ir nolaidušies, ka pat internetā, vai pie autodīlera nevar uzmeklēt informāciju par konkrēto auto.. Jēziņ..

Paralleled twin-turbo refers to the turbocharger configuration in which two identical turbochargers function simultaneously, splitting the turbocharging duties equally. Each turbocharger is driven by half of the engine's spent exhaust energy. In most applications, the compressed air from both turbos is combined in a common intake manifold and sent to the individual cylinders. Usually, each turbocharger is mounted to its own individual exhaust/turbo manifold, but on inline-type engines both turbochargers can be mounted to a single turbo manifold. Parallel twin turbos applied to V-shaped engines are usually mounted with one turbo assigned to each cylinder bank, providing packaging symmetry and simplifying plumbing over a single turbo setup. When used on inline engines, parallel twin turbos are commonly applied with two smaller turbos, which can provide similar performance with less turbo lag than a single larger turbo. Some examples of parallel twin-turbo inline engines are Nissan's RB26DETT, BMW's N54 and Volvo's B6284T and B6294T. Some examples of V formation engines with parallel twin-turbos include Mitsubishi's 6A12TT, 6A13TT and 6G72TT; Nissan's VG30DETT and VR38DETT; and Audi's1997-2002 S4 (B5), 1997-2005 A6, and 2003-2004 RS6.

Un tas attiecas uz visiem. Pirms kādam ko pārmetat, paši personīgi iepazīstaties ar informāciju, jo Latvijā, tas ir modē dirst par to, ko pats nezini. P.S. 4 Gadus mūsu īpašumā bija un tu vēl centies pieradīt, ka labāk zini ? Brauc ar savu traktoru tālāk un priecājies par savu stulbumu.

Kā arī, ja tu nepamaniji, raksts ir par krāpšanu, nevis par auto komplektācijām.

1 0 atbildēt

Var tikai pabrīnīties par www.ss.lv ''politiku'', manu sludinājumu, kur centos pārdot savas PS3 video spēles izdzēsa dažu mīnušu laikā, jo es itkā lietoju vārdus, kas neatbilda noteikumiem, bet šeit cilvēks rēali krāpjas un tam ir pierādījumi - nav nekādas reakcijas, laikam kādam tas ir izdevīgi. Un atļaušos piebilst, ka kopš tās reizes to vietni neizmantoju vairs.

1 0 atbildēt
Tam Auģikam ir vismaz 450 - 500 K noskrējiens. Nu kādam mudakam ir jābūt, lai ticētu, ka vācietis pārdos labu, 8 gadus jaunu auto ar 198000 noskrējienu, pie tam universāli? Vai nu vilks pilnus 10 gadus, vai nu būs jau nomizojis 300000. Un šobrīd to Audi, noteikti, jau tirgo pārpircējs, kurš pa kapeikām viņu nopircis no nākamā īpašnieka, piepucējis un meklē jaunu idiotu, kuram ap 1700 eur kabatā.
1 0 atbildēt

Nerakstīts likums, no latviešiem un lietuviešiem lietotus auto nedrīkst pirkt.  Ir izņemumi, bet ļoti maz. Latvieši pardod mašīnas kuras savu mūžu jau ir no0kalpojušas. Piemēram bagātākās valstis cilvēki auto maina jo apnīk vai ir kads tāds iemesls, latvietis par auto maiņu sāk domāt tikai tad, kad esošais auto jau pēdējo dzīvību velk. un tāpat nekaunās pārdošanas brīdī teikt "ideālā stāvoklī"  Manā ģimenē visi auto ir pirkti no vācijas.  Nevis no čaļa latvijā kurš saka "tikko no vācijas" bet tiešām, pasūtitas un gaidītas kamēr atved. Un tad acu priekšā no treilera noripo.  Savu Audi 80 B4 arī pirms astoņiem gadiem dabuju no vācijas. Vēl šodien braucu bez nopietnām problēmām... Nu ja neskaita problēmas ko LV ceļi nodara mašīnai. Šad tad pa kādai buksei vai gūltnim ir nācies pamainīt, bet motors iet kā pulkstenis, un ēd degvielu kā mopēds.. 

1 0 atbildēt

Latvijā lietotu mašīnu nevar pirkt

1 0 atbildēt

un plačotājiem ir kontakti tehniskajā skatē - man draugs nopirka BMW, tiko no Vācijas, svaigu skati, gadu ņēmās ar motora problēmām, uz atkārtoto skati neizlaida dēļ neesošiem sānu pagrieziena atkātotājiem un rocenes, nu štrunts ar pagriezieniem, tos var palaist garām, ka tuninga rezultātā to uz spārniem vairs nav, bet vienā pusē rocenei nebij iekšā nekā no mehānisma, tikai pliks troses gals, ne atsperu, ne kolodku, bet skate bij... 

1 0 atbildēt
Man ta pasam bija,bet tikai ar drusku vecaku masinu un izradijas ka zurkulim ir stipri par daudz nogriezts ta rezultata es varbut ari nokavu motoru bet iesaku kartigi ontreseties pa masinu zvanot uz csdd vai ari majaslapaemotion
1 0 atbildēt

Ko tu tur murmini lauķi, ja kādam aizskāru viņa jūtas norādot uz kļūdām viņa/s rakstos, tad tās nav manas problēmas, ka kāds to nespēj panest, tāpēc man nevajag nesaprotamu sviestu privāti sūtīt.

0 0 atbildēt