6dienas vakarā konstatēju, ka viens no blīvgredzeniem ir salūzis, kas būs par iemeslu nekorektai darbībai un eļļas spiediena zudumam
Arī pats mehānisms ir sadilis
6dienas vakarā konstatēju, ka viens no blīvgredzeniem ir salūzis, kas būs par iemeslu nekorektai darbībai un eļļas spiediena zudumam
Arī pats mehānisms ir sadilis
Rezultātā brauciens no Rīgas uz Daugavpili 7dienas vakarā, kur izdevās sazīmēt labu mehānismu ar veseliem gredzeniem
Kā redzams gredzenu vietas ir veselas
Šis motors ir aprīkots ar tiešās iesmidzināšanas sistēmu, līdzīgu kā dīzelim
Sprauslas termoblīve
Sprauslas montāžas komplekts
Jaunā termoblīve arī jau vietā
Man bija tāds pats jautājums Doma bija, ka vai nu ļoti ili pēc avārijas nav kustināts vai arī ir bijis galvas defekts un ir uzlikta galva, kura ilgi ir kkur mētājusies
Labais vecīt.Uzvinī man atmiņas ,kad pārkrāmēju savas mazdas motoru pāris gadus atpakaļ,bet nu mazda ripo jau citam saimniekam.
Nu jau spoguļoties tur var
Ir visādi brīnumi redzēti, eļļa kīselī, sdalene ieķepusi, sagrauzta, bet nekad nebija norūsējusi...
respect.
+++
bet raksts ir pierādījums tam, ka audi dzinēji vispār ir liels hlams - rokeri kā bija sūds, tā izrādās ir vēljoprojām. Un tas pats par vārpstām - mersim sarūsējušas vārpstas vai rokeri varētu atrast w123 modeļiem.