Šajā video ir demonstrēts viens no veidiem kā pareizi iedarbināt auto lielā salā.
Šajā video ir demonstrēts viens no veidiem kā pareizi iedarbināt auto lielā salā.
Nav autoram jegas par temu.Visa ta muldeshana par tehniskam lietam ir garam.Ne jau motoram vajadzigs tas siltums,bet gan braucejam,lai logi butu valja un redzamiba normala.Razhotajs pieljauj braukshanu tulit pec iedarbinashanas tapec, ka musdienu tehnologijas un smervielas ir pilnigi citas neka bija gadus 20 atpakalj .Un autors laikam nezin,ka daudziem auto tieshi vajag ieslegt apkures ventilatoru uz pilnu klapi, jo tad piesledzas papildus,,sveces,,,kuras silda,,tosolu,, lai atrak uzsiltu motors.Vislabak motors silst braucot un ari degviela netiek velti tereta,jo jus tuvojaties celjamerkim.Vertiga lieta ir priekshstikla parklajs,kuru vienkarshi parmest un nofikset ar durvim.Es vel atstaju stikla tiritajus puspaceltus un ar tiem papildus piespiezu parklaju stiklam . Pirms braukshanas nav janjemas ar stikla tirishanu un tas dod laika ekonomiju.Tapat svarigi vienmer turet akumulatoru laba forma ,reizi menesi(ziema)papildus uzladet,sevishki tad ja brauc parsvara pa pilsetu.Pec vienas auto iedarbinashanas vajadzigs nobraukt ap 20-30km,lai akumulators sanjemtu atpakalj iztereto energiju.Pec brauciena, atstajot autinju uz nakti, izvediniet salonu,citadi no rita atradisiet,ka siltais gaiss parverties par ledu uz logu stikliem iekshpuse...
Nu labāk paprasiet e36 forumā cik daudz šis kungs saprot par automašīnas piedarbināšanu aukstā laikā
Ko tur vēl var gribēt no tikko nopirkta traktora kuram perekups pat stūri ir pāršuvis, ja tur kompresiju nav spaiņos jāpienes jau jāpriecājas