Katrs lielākais uzņēmums un pasaulslavens globālais zīmols kaut kur sākās. Grūti noticēt, bet tādi autobūves giganti kā Renault, Ford, Jaguar savulaik bija mazas zivtiņas plašā jūrā, kur bija neticami daudz grūtību un nepārvaramu šķēršļu. Viņu pirmajiem automobiļiem ir maz līdzības ar mūsdienu modeļiem, kas tiek prezentēti izstāžu zālēs. Daudzas no tām atgādina dīvainas ierīces, kuras, šķiet, ir izgudrotas steampunk pasaulē, bet ne mūsu realitātē. Tikai laiks un jaunās tehnoloģijas palīdzēja viņiem mainīties, kļūt labākiem un ātrākiem. Tagad mums ir iespēja izbaudīt to skaistumu un funkcionalitāti, kā arī iegādāties, lai uzlabotu savu komfortu.
Kā izskatījās pirmās pasaules slaveno zīmolu automašīnas (toreiz un tagad)12

Kā izskatījās pirmās pasaules slaveno zīmolu automašīnas salīdzinājumā ar dažiem jaunākajiem modeļiem.

Honda T360 (1963) un Honda Civic (2022)
Iepriekš Honda specializējās tikai detaļu, kā arī velosipēdu un motociklu ražošanā. Kravas automašīna, kas tika izlaista 1963. gadā, kļuva par īstu uzņēmuma izrāvienu automobiļu tirgū.

Peugeot Type 1 (1888) un Peugeot 308 (2021)
Pasaules izstādē Parīzē tika prezentētas pirmās Peugeot automašīnas. Kopumā tika demonstrētas četras tvaika mašīnas. Vēsturnieki norāda, ka tika ražotas aptuveni 64 mašīnas. Līdz mūsdienām saglabājies tikai viens eksemplārs.

Ford Quadricycle (1896) un Ford Maverick (2021)
Henrijs Fords uzbūvēja savu pirmo automašīnu sešus gadus pirms Ford Motor Company dibināšanas.

Renault Type A (1898) un Renault Arkana (2021)
Luiss Renault savu pirmo automašīnu izstrādāja ārkārtīgi jaunā vecumā. Puisim bija tikai 21 gads.

Hyundai Pony (1975) un Hyundai Tucson (2022)
Hyundai Pony izstrādāja Dienvidkorejas inženieri pēc tā laika labāko Eiropas automašīnu parauga.
Tev patiks šie raksti
