Zinu no ticamiem avotiem:
Visas viņas vienādas nebija, pirmās bija vienkāršākas kamēr izslimoja "bērnu" slimības..
Ņema standarta virsbūvi, pirmajiem eksemplāriem visas šuves pārmetināja, nākamajiem ar pilnām šuvēm visu virsbūvi. Piekare bija pastiprināta, cik sapratu ne no štancētām ddetaļām, bet lēja tērauda plauktus, stingrākas atsperes jo motor ir nu ļoti smags (pašam ir bijusi darīšana ar čaikas motoru) pēc grāmatas motora svars 290kg ar apkari (bez hidrotransformātora) pret standarta motora 180ar apkari un spararatu. Starpība ja vēl pieskaida hidrotransformatoru 200kg.
Auto kopumā smags jo komplektējās ar specaparatūru, bagažniekā radiostaciju bloki (svars solīds) vēlākiem modeļiem zem aparatūras lika dzelzs plāksnes, lai svars aizmugurei lielāks, lai būtu kaut cik saķere.
Braukšana jo sevišķi dinamiskā sekošans režimā bija grūta jo auto ļoti slikti vadījās, to līkumos bija grūti kontrolēt, tur tiešām vajadzēja nu ļoti labas iemaņas, bet cik ticamais avots skaidroja arī tas ne vienmēr palīdzēja.
Atšķirt varēja pēc izpūtējiem, tie bija maskēti, bet tomēr divi, protams tātai volgai reti kurš varēja tik tuvu tikt klāt, lai rāpotu un pētītu
Pirms vairākiem gadiem pašam bija plāns uzbūvēt repliku, motoru nopirku, bet sapratu, ka tās volgas kas ir nopērklams ir tik papuvušas, daudz dzīves redzējušas, ka tur tiešām visa virsbūve jāpārmetina. Jebkurā gadījumā tas nav tas pats kas uz jaunas virsbūves bāzes būvēts, lāpīts paliek lāpīts. Tik daudz entuziasma man nebija un metu mieru. Motors ir tiešām smags. Reālāks risinājums ir uz gazika v8 būvēt, bet tas nav tas un svara atšķirība par kādiem 100kg vieglāk sanāk ja ar mehānisko kārbu. Toreiz daudz ko par viņām noskaidroju, bet nu jau daļa aizmirsta, bija daudz interesanta.