Lamborghini ir oficiāli prezentējis savu jauno flagmani, Murcielago aizstājēju - Lamborghini Aventador. Nosaukums nav izvēlēts labskanībai vien, tā saucies arī kāds cīņas bullis, kurš savu cīņu aizvadījis 1993. gadā Spānijā, Saragosā, un esot tur izrādījis īpšu drosmi, par ko pagodināts ar kādu viņējo apbalvojumu - Trofeo de la Peña La Madroñera. Visdrīzākais pēc savas nāves, bet citas info man nav. Lai nu kā, labāk atgriezīsimies pie jaunā auto :)
Jaunums ir 4.78 m garš un 2.26 m plats, augstums tikai 1.136 metri. Svars - 1575 kg Auto dizains veidots Lamborghini stila centrā Centro Stile Lamborghini Itālijā, pilsētiņā Sant'Agata Bolognese, iedvesmojoties no aviācijas, visas korpusa formas ir ne vien skaistumam, bet arī smalki aprēķinātu aerodinamisku labumu iegūšanai. Protams - durvis atveras vertikāli uz augšu, kā tas pieņemts starp Lambo modeļiem. Arī vadības paneļi salonā, kā varat redzēt arī bildēs, veidoti iespaidojoties no moderno lidmašīnu dizaina. Visur, protams, āda, tikai kvalitatīvi materiāli. Un papilnam visādākas elektronikas - ABS, pretslīdes kontrole, ESP stabilitātes kontrole utml. fīčas. Iespējams no salona grozīt aizmugurējo spoileri, manot tā leņķi dažādās pozīcijās dažādiem braukšanas ātrumiem.
Aventador uz priekšu dzīs jauns V12 dzinējs ar 6.5 L tilpumu un 700 ZS jaudu. Šis ir pirmais Lamborghini pilnīgi no jauna izstrādātais dzinējs kopš Lamborghini Countach domāta, tātad secinu ka kopš 1974. gada, kad sāka izlaist Countach modeli. 0 - 100 km/h 2.9 sekundēs, maksimālais ātrums 350 km/h. Auto aprīkots ar septiņu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, kas ir izstrādāta speciāli šīm modelim, ir īpaši viegla - 79 kg - un ļauj pārslēgt ātrumus ļoti ātri, apmēram 50 milisekundēs.
Virsbūve, šasija, monokoks būšot veidota pilnībā no karbona, kura sastāvs izveidots sadarbībā ar Boeing Corp. kompāniju un Vašingtonas Universitāti, tas ir īpaši ciets un izturīgs pret dažādu spēku iedarbību. Tādējādi var vilkt paralēles ar F1, Aventador nodrošināšot tādu pat drošības līmeni, un tas nozīmē ļoti droši, ņemot vēl vērā, ka te tomēr vadītājs nav atklāts ārējai videi un riteņi ir arkās, nevis brīvi pakļauti riskam atrauties un lidot kaut kur. F1 tehnoloģijas izmantotas arī piekares konstrukcijās, kuras arī, pēc Lamborghini pārstāvju teiktā, ir inovatīvas un jauniem risinājumiem pilnas. Auto, protams, ir ļoti zems, tādēl ērtībai pārvietojoties, piemēram, stāvvietās, piekare dod iespēju esot vajadzībai piepacelt auto priekšgalu par 40 mm, vienkārši piespiežot pogu salonā. Domājams, ka tikai mašīnai stāvot.
Tas īsumā galvenai info par šo jauno Lamborghini šedevru, pārdošanā tas nonāks šogad uz vasaras beigām, varēsiet tādu iegūt savā īpašumā, ja sakrāsiet līdz tam laikam 379 700 $ jeb 191 254.89 Ls :) Baudam skaistās formas attēlos un arī prezentācijas video + video, kā saliek šī zvēra sirdi - V12 motoru