local-stats-pixel

Jaunā mazda Rx-9 darbosies ar udeņradi un benzīnu12

12 0
Varbūt vel dažs būs šokēts, izdzirdot Mazda RX-9, ka kaut ko jauc ar Mazda RX-8 – kompānija Mazda kas ražo labas un uzticamas automašīnas jau ilgus gadus, solījās, ka Mazda Rx-8 bus pēdējais modelis Mazda Rx sērijā, taču ir arī Mazda Rx-8 pēctecis – Mazda Rx-9
No sākuma radās vizuālais tēls kādai būtu jāizskatās Mazda Rx-9 virsbūvei un tā arī tapa kāda mākslinieka prātā, kurš nav saistīts ar Mazda kompāniju, bet pietiek ar fotošopu un nelielam zināšanām par automašīnām un top automašīnas dizains pat acīm tīkams dizains.
Lai gan rotordzinējs nav stabili iesakņojies auto būves industrijā, Mazda no tā nav atteikusies un pēdējos pārdesmit gadus izmanto dažu savu modeļu aprīkošanā.
Rotordzinēja būtiskākā atšķirības pazīme ir spēja no maza darba tilpuma izspiest daudz jaudas, taču tai pašā laikā arī degvielas patēriņš ir stipri lielāks par vidējo. Mazda šobrīd izstrādā jauna tipa rotordzinēju, kurš spētu darboties gan ar benzīnu, gan ūdeņradi, un kura lietošanas izmaksas ilgtermiņā būtu zemākas.
Kā vēsta britu Autoexpress, Mazda inženieri esot sākuši divu degvielu motora izstrādi; pēc koncepcijas tas ir līdzīgs BMW Hydrogen 7, kurš aprīkots ar 6 litru V12 benzīna motoru, kas spēj kustības enerģijā pārvērst arī ūdeņradi. Gaidāms, ka Mazda šādu motoru izmantos nākamās paaudzes RX-8, tiesa gan, modelis pēc paaudžu maiņas varētu tikt dēvēts par RX-9.
Nākamās paaudzes kupejai tiks saglabāta aizmugurējās ass piedziņa, savukārt par dizaina paraugu kalpos konceptautomobilis Taiki. Lai arī automobilim plānots uzstādīt savdabīgu jaudas agregātu, to būs iespējams komplektēt kā ar mehānisko, tā arī automātisko transmisiju. Paredzamais degvielas patēriņa samazinājums ir 20 procenti.
Šeit jāatzīmē, ka ekonomiskumam ir arī sava tumšā puse - darbojoties ūdeņraža režīmā, piemēram, pilsētas satiksmē, RX-9 jauda būs par aptuveni 20 procentiem mazāka. Labi vien, ka vadītājs pats ar speciāla slēdža palīdzību varēs patstāvīgi pārslēgties no ūdeņraža uz benzīna padevi.
Mazda RX-9 debija gaidāma ne vēlāk kā 2012.gadā.

12 0 12 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 12

0/2000
viņi vienk tos RX laiž katrai paudzej nomainot ciparu ir gan RX-3 gan RX-7, turklāt tika solīts jau ka RX-7 būšot pēdājā Rx paudze bet tad šie uztaisija RX-8 emotion tas pats ir tagad, takā es domāja ka tiem viņu solijumiem par RX nāvi 0 vērtība šī sērija ir pietiekami popilāra lai to tā vienk nobeiktu. RX-9 izskatās tīri smuks cerams ka to 3 gadu laikā ko šie viņu izstrādās dizains netiks kardināli mainīts kā bildē redzamajam kocneptam.
8 1 atbildēt
Ielejiet taču kaņepi bākā!!! emotion
7 1 atbildēt
ies kaa zveers emotion emotion emotion emotion
7 1 atbildēt
man liekas, ka ir arī RX-7
7 1 atbildēt
vot ūdeņradis tiešām ir nākotne . Viņš ir pieejams visur un pēc tiem testiem rāda tādus pašus rezūltātus kā benzīns
7 1 atbildēt
Vienīgā problema ka pašali H2 iegūšana ir biški dārgs preiks viņu atšķeļot no h2o , kkur lasiju ka letāk būtu šo no metāna(NH4-ja pareizi no ķimijas atceros) kas respektīvi ir gāze kas rodas sapūstot sūdiem un atkiriumiem.
6 1 atbildēt
!!! ECO!!!! tas piedur! :)
6 1 atbildēt
skaisti +
5 1 atbildēt
A ar atomenerģiju vēl nav izlaists ? :D
5 2 atbildēt
nu shita mashina iskatas norm
4 1 atbildēt
Tas pilnīgi noteikti nav priekš manis...emotion
3 2 atbildēt
Velns ne auto..
2 2 atbildēt