23

 386  5
« 1  2  3 »

Komentāri 23

0/2000

2000. gadu sākumā madonā arī redzēju moskviču ar katlu pie bagažnieka, diez, tehnisko varētu iziet? :D

 25  0 atbildēt

Interesanti lasīt bija +tev par to 

 14  0 atbildēt

Nez kā būtu uz motocikla ko tādu uzmontēt :D

 8  0 atbildēt

ja nemaldos, 90- gados Tukuma kolhozam bija smagais ar malciņu kurināms

 8  0 atbildēt

Pie šitām degvielas cenām labāk braukt ar malku  

Labs raksts, tikai izskatās, ka teksts ātri aptrūkās

 7  1 atbildēt

Ja kāds šito uzmeistarotu savā garāžā un ieliktu spokos,tas būtu laabākais raksts ever...

 5  0 atbildēt

ideali,kad beidzas degviela (koks,briketes,skaidas,plastmasas pudeles) ir jaieskrien vietēja mežiņā un japalasa zariņi un čiekuri:D

 4  0 atbildēt

Neslikts variants arī mūsdienām. :)

 4  0 atbildēt

Vispār vācieši karā neizmantoja tos tankus, arī Tiger tanki tika aprīkoti ar šādu te gāzģeneratoru. Pavisam vienkārš iemesls - lai taupītu degvielu. Tankus izmantoja apmācībām. Degviela tika taupīta uz VISU. arī lidmašīnas, lai tās lieki nepatērētu degvielu no angāriem tika izvilktas ar zirgu palīdzību. Tā kā vācieši bija izteikts degvielas trūkums nekas neatlika, atlika improvizēt.  Vēl jau var pieminēt par Tiger otro prototipu (laikam Elephant), kuru darbināja divi lieli elektromotori un galveno ģeneratoru piedzina iekšdedzes dzinējs, līdzīgi kā mūsdienās hibrīd-auto (kas tiek pasniegts kā jaunums), bet tas jau ir cits stāsts.. 

 3  0 atbildēt

Tev mašīna deg!!

Nē, kuras!

 1  0 atbildēt

pa TV sodien to jau redzeju

 1  0 atbildēt

Ceļojoša pirts :D

 1  0 atbildēt

7. Vācu kubelwagen- II pasaules kara armijas autiņš.

 0  0 atbildēt

Man stāstija ka cetrdesmitajos gados ar šādiem smagajiem izveda mežus un vislaik gribēju redzēt kā izskatās šie auto.

 0  0 atbildēt

Par pirmo, taisnība tāda, ka tādi eksistēja, kurināja uz malku un   akmeņolgē, ? Kas ir akmeņogļu briketes ftw??  Nākamais max 50 km/h  nenovērtē par maz, mierīgi tie aperāt gāja pat uz 80 km/h un vairāk ripojot gan pa kalnu uz leju ....  Jo pārsvarā tolaik tos izmantoja smagajiem lai pārvadātu kravu no punkta A uz punktu B, nevis brauktu brūtēs.... 

Treškārt pēc kara nebija tā ka nevarēja degviela piederēt ccivilajiem, taš vienkārīs nebija, ka jebkura cita tolaik vajadzīgā prece + naudiņas ar nevienam nebija......  Raksti patiesību nevis tā ka tev škiet, vai kur pa ausu galam esi dzirdējis

 1  1 atbildēt

Kur gan tik pievilcīgus foto uzņēmumus atrod - respect par oriģinalitāti! 

 0  0 atbildēt

Labs raksts.

No rīta lai iekurinātu mašīnu vajedzēja 7-10 minūtes.

Nekādas starpības pat mūsdienās, vienīgā atšķirība, ka nekas nav jādara. Jebkura mašīna tā vai šā ir jāparūcina 5-7 minūtes, it īpaši dīzeļi, un it īpaši ziemā, kad tas var prasīt pat 10-15 minūtes.

 0  2 atbildēt