local-stats-pixel

Ieskats T-150 augšmcelšanas projektā.30

 585  0

Tad nu tiku pe iesākta projekta. Proti traktors t-150. Bija savu laiku nobraucis, tika dabūts MAZ (jeb buļļa V8 dzinējs) tad nu garajos ziemas vakaros tika izlemts sabūvēt šādu monstru. Pagājušo ziemu tika salikts rāmis, kārba pārlasīta, un iecelts lielais v8 dzinējs. Bet ar to jau viss nebeidzas, vēl vajag savilkt visas trubas, elektriba, pielāgot, salāgot, pārtaisīt dafiga sīkumus.

Nupat tika pabeikti lielie darbi. Tad nu tagad tikka sakrāsots, uzlikta kabīne. Metināšanas bija un būs daudz, kabinets pārmetināts. Haube jāpārtaisa, Jāiekārto kabinets, jāpārtaisa stūres sistēma (būs dozators) Sēdeklis jāiekombinē (būs valtras gaisa beņķis kam tikka pārlasītas bukses, un pārmetināts rāmis) stūre pedāļi pulksteņi lampiņas u t t . Tas viss vēl priekšā.

Pievienotie video



Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 30

0/2000

Molodec!!!!! emotionemotion

 9  0 atbildēt

man pret šo čuguna tarataiku vienmēr būs īpašs sentiments ... vectēvs braukāja holkoza laikā un deviņdestajos, arī pirmā tehnika, uz kā mācija pašu braukt, + viennozīmīgi. ja kādreiz iedzīvotos naudās, vienu šitādu labprāt restaurētu, bet nejau darbam, bet svētdienu braucienam, nezko autokrāsotavā teitu, ka tādu iedzītu, un pateiktu pārkrāsot, bet tā, lai nevienas rūsiņas, nevienas buktītes emotion emotion 

 5  0 atbildēt

ceļam ceļam augšā! emotion

 5  0 atbildēt

https://www.youtube.com/watch?v=7cobTJ6xd4g

kas saprot krieviski - iesaku noskatīties - par šī traktora vēsturi un īpašībam

 3  0 atbildēt
Traktors ir traktors un tam ir jaiet darbā. Neviens uz auto šovu to nesūtīs. Notīrīts ir pilnīgi pietiekami, lai būtu ok galvenais ka nekur nekas nelobas un šādā izoidījumā gadus piecus toč turēsies. Tā nav mašīna, kur visu vajag čottka. Autoru zinu, un rokas viņam no pareizās vietas aug. Malacis Zigmārs, tā turēt. Tiem kas no lauku lietām neko nezin labāk vajadzētu paklusēt.
 3  0 atbildēt
Gribu turpinajumuemotion un starp citu man patik visi tavi rakstiemotion ta tik turpiniemotion tev sanak!
 3  0 atbildēt
Vēl šādu pašu aprakstu un vēl sīkāk. Perfekts darbs
 3  0 atbildēt

Sorry, zaudēji!    Paskaties vēlreiz, un tad runā. Ja nav ko teikt tad .... pats zini.

 2  0 atbildēt

Gaidu nākamo daļu emotion

 2  0 atbildēt

piekrītu.

bet ne visiem ir iespējas, piemēram, kautvai to pašu "kožuku" jeb kārbas zvanu uztaisīt, lai varētu salāgot ar attiecīgo motoru. a MAZA motoram jau gatavu var nopirkt to starpgabalu. tagad kautkā modē, likt šitos motorus, stūrei orbitrolu, kārbā citus zobratus. šobrīd daudzas sagataves ir nopērkamas jau gatavas tieši priekš šāda tipa pārbūves. pārreģistrēt arī vieglāk ar šo dzinēju.

 1  0 atbildēt

MAZam tak ja nekļūdos vai nebija bendzīna dvižoks. Priekš traķa tas tak traki skarbi emotion

 1  0 atbildēt

Bet tas aperāts tak rij degvielu,kā valis ūdeni,ko Tu ar viņu darīsi?

 1  0 atbildēt

Iespaidīgi, kaut kas neredzēts! emotion

 1  1 atbildēt

jebakj v8! tas tik bus kaut kas! emotion

 0  0 atbildēt

Nu patiesībā uz vecajiem krievu traķiem neviens ar smukumu neaizrāvās. Atceros, ka mans sencis, kad vēl strādāja uz šasijas šamējam krāsu mauca visrū bezmaz ir pa pāris gadiem. Vienkārši kārtīgi zem spiediena nomazgāja un mauca vienkārši pa virsu kā ir. Principā vienu rītu brauca uz darbnīcā krāsot, bet nākošā dienā jau cēli ar nokrāsotu brauca atpakaļ. Tjipa galvenais - lai rūsa nelien laukā un neķer jauna klāt.

 0  0 atbildēt

Cik liela saimniecība un ar ko nodarbojaties?

 0  0 atbildēt
Lieeeels projekts. Super!
 0  0 atbildēt
Baigā apņemšanās un pacietība lai krievu tehniku uztaisīt normālu
 0  0 atbildēt

atceros kad maziņš tādā visu dienu vizinājos. emotion Tikai joprojām nesaprotu kapēc stūre labajā pusē

 0  0 atbildēt
T 150 ir 2. Pasaules kara krīvu tanks
 1  2 atbildēt