local-stats-pixel

Harley-Davidson Roadster: pat miera stājā tas izstaro pārliecību!2

Gandrīz 60 gadu amerikāņu koncerna konstruktoru pieredze, kas iemieso līniju pilnību – tas ir Harley-Davidson Roadster. Jaunais modelis jūtas kā mājās gan lielceļu līkločos, gan pilsētas šauro ieliņu akmeņainajos džungļos. Pat mierā stāvot, tā izskats izstaro pārliecību.

“Harley-Davidson Sportster debitēja pirmo reizi 1957.gadā un, laikam ejot, ir pierādījis, ka spēj pastāvīgi mainīties,” stāsta Breds Ričards, Harley-Davidson dizaina direktors. “Mūsu klienti Sportster ģimenes modeļus turpina pielāgot sev, pateicoties izcilajām “custom” motocikla iespējām. Sakrustojot jaunajā Roadstser dažādus stilus un žanrus, mēs centāmies izveidot tehniku prasīgam braucējam, centāmies radīt elegantu un ātru Sporster”.

Roadster modelis, kas ir jaunās Harley-Davidson mārketinga kampaņas “Live your Legend” zvaigzne, pievienojas Dark Custom sērijas motocikliem. Minimāliskais motocikla dizains radīts iedvesmojoties no 50.-60. gadu sacensību Sportster un mūsdienu tendencēm motociklu pielāgošanā – nekā lieka, tikai “plika” jauda. Jaunā modeļa aprisēs ir ne mazums detaļu, kas uzjundī atmiņas par kompānijas cienījamo sportisko pagātni.

Roadster saīsinātais aizmugurējais dubļusargs aizgūts no askētiskajiem 50.gadu Dirt-Tracker sporta motocikliem. Izgriezumi, siksnas un izpūtēju aizsargos, imitē tā laika sporta motociklu atvieglinātās rezerves daļas. Sportisko motociklu tēmu papildina priekšējās dakšas masīvajā stiprinājumā uzstādītais 4″ analogais tahometrs ar integrētu digitālo spidometru.

Motocikls aprīkots ar produktīvu 1200 cm3 gaisa dzeses V-Twin dzinēju, kas maksimālo griezes momentu sasniedz jau pie vidēja ātruma. 19″ priekšējie un 18″ aizmugurējie Offset-Split piecu spieķu lietie vieglmetāla diski tika izstrādāti speciāli Roadster modelim. Šie vieglmetāla diski ir ļoti viegli, ņemot vērā to izmēru, kas pozitīvi atsaucas Roadster dinamikā un vadāmībā. “Šie ir sarežģītākie motociklu diski, ko jebkad ir izgatavojusi Harley-Davidson kompānija”, stāsta Harley-Davidson industriālais dizainers Bens Makginlejs.

Roadster balstiekārta papildināta ar jaunu 43 mm apgrieztā tipa hidraulisko kārtridžu dakšu, kā arī aizmugurējiem gāzes amortizatoriem ar regulējamu atsperu priekšspriegojumu. Šī balstiekārta nodrošina vislielāko amortizatoru gājienu, kāds jebkad ir bijis Sportster motociklu modeļiem. Apvaldīt šī rumaka auļus spēs priekšējā riteņa divi 11,8″ peldošā tipa bremžu rotori, kā arī ABS bremžu sistēma, kas tiek piedāvāta kā bāzes standarta aprīkojums.

Jaunais Harley-Davidson Roadster modelis būs pieejams 4 krāsās – Vivid Black, Velocity Red Sunglo, Black Denim un Billet Silver/Vivid Black.

Reklāma
22 0 2 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 2

0/2000
Baigi V-twin roadster atgādina. Sen,sen gadus atpakaļ biju ciemos pie tantes Štatos,mazs miestiņš-Milvoki.Tur arī taisa leģendāros Harley. Paciemojos arī rūpnīcā,žoklis atkārās un vairs muti aizvērt nevarēju.emotion
0 0 atbildēt

Nesaprotu kādēļ amerkaņi ņirgajās par HD roadsteriem un sportsteriem?  Tie nēesot īsti hārliji, tu esi nūģis ja ar tādu brauc utt. Man šķiet normāli aparāti. 100 punkti viņi tā noliek, jo savas resnās pakaļas var uzsēdināt tikai uz lielajiem HD kruizeriem..

0 0 atbildēt