
Grunts virsū, diena galā, jāgaida, kamēr apžūs, lai var slīpēt, varbūt izdodas ieraudzīt vēl kādu kasjaku.

Grunts virsū, diena galā, jāgaida, kamēr apžūs, lai var slīpēt, varbūt izdodas ieraudzīt vēl kādu kasjaku.
Uz sitiena nekā krimināla, bet apziņa, ka nebūs ideāli Sašu satrauca vairāk, nekā mani pašu
Uzslīpēju grunti pa slapjo, sākumā ar 1500, pēc tam ar 2000 ūdenspapīru, lai uz grunts rēķina vēl piegludinās kasjaki.
Saslīpēts, priekš tāda kāds bija, liekas, ka būs tīri nekas, jumtu arī izdevās kaut cik saglābt.
Pārmetam krustu, un laižam virsū krāsu, neaizmirstot pirms tam visu virsmu attaukot. Saša pats uzņēmās gan krāsot, gan lakot, es vēl paspēšu uz darba autiņa izpausties.
Pamazām tiek pietonētas visas kantes, un durvju ailes iekšpusē
Maucam tālāk. Var redzēt, Saša ar krāsojamo pistoli rīkojas perfekti.
Krāsa ir interesanta, violeta viņa izskatās tikai bildēs, un dzīvē no atsevišķiem rakursiem, bet patiesībā krāsa ir tumši zila.
30 gadīgs golfs.
ja palutināsi vēl kādus 10 gadus, saglabā pēc iespējas vairāk orģināla, ņemot vērā mūsdienu tendences, Golf 1, T1, T2 un nu jau T3 panākumus, un pēc tiem 10 gadiem tavs golfs maksās kādus 5-10 taukšķus eiro.
Milzu darbs izdarīts, man tikai būtu morālie, ka tas viss golfa dēļ. Manuprāt, golfam jāļauj dabiski sadalīties
džīzas, te jau pa jaunu praktiski uzšpaktelēji virsbūvi Bet riktīgs skaistums iznācis.
Dziļš respekt. Projekts vājprātīgs, uz tādu vēl jāsaņemās. Man arī ir bijuši sīki un knipelīgi projektiņi, kurus nekad noteikti vairs neatkārtošu, pārāk jau čakarīgi. Ja kas, mans MK2 pārlūza uz pusēm..
nav ne vainas. 55. bildē gan izskatās ka baidi daudz putekļi zem lakas sasprūduši, bet priekš veca golfa būs pat ļoti labi.
Mjā, ķēpa mežonīga, rezultāts izskatās neslikti...
Tomēr lai nu kā, bet tas ir un paliek vecs sagrabējis, kā pie mums Anglijas sēņu lasītāju aprindās saka "bucket of shite".
Mašīna beigās izskatās lieliski, bet sākumā ielāps uz ielāpa, ne adatas dūriena...