Sveiki visiem.
Šis būs stāsts par maniem restaurēšanas darbiem ar Ford Granada Unversāli. Galu galā esmu nolēmis šo auto paturēt sev, kaut vai tāds nebija pirmais plāns. Stāsts sākās tā, kad ss.lv tika ieraudzīts sakarīgs eksemplārs priekš restaurācijas un ne par pārāk daudz naudām. Aizbraucot to aplūkot tā arī bija, bija rūsas problēmas, bet priekš 84. gada auto pieņemami. Caurums spārnā, aizmugurējā arkā, grīdā kāds, bet viegli pieejamās un viegli sataisāmās vietās, galu galā bija noskatīts jau arī donors. Motors 2.0 karburātors.
Mazliet par donoru.
Donors bija stāvējis ilgi garažā, kādus 7-8 gadus. Arī unversālis, var teikt ar visām ekstrām četri elektro logi, elektro krēsli priekšā, centrālā atslēga, glaunie bamperi utt. Galu galā šis modelis bija 78. gada. Priekš tāda gada auto neaptverami daudz ekstru. Piesaistija arī motors kas bija 2.3 v6 ar uzstādītu mehānisko šprici, kas man neizraisa simpātijas. Kārba bija automātiskā. Neesmu fanā par to tapēc tika uzstādīta mehāniskā kārba. Auto uz urrā virsbūve arī nebija nemaz tik slikta, bet viens liels "BET" auto tikka norakstīts, kad tikka ielikts garāžā. Tā arī radās plāns pārlikt visu uz citu virsbūci. Cena šim arī bija salda.
Tad virspusēji par restaurāciju.
Plāns bija tāds restaurēt visu cik vien var. Visur kur vajadzība ar smilšu strūklu, piem visa grīda pārlaista. Tika pārkrāsots ar viesām iekšpuses daļām, motortelpa aiz durvīm utt. Aizņēma man tas apmēram gadu. Būtu strādājis dienu dienā un būtu vel tam visam tāda kārtīga vieta pieļauju, ka tas aizņemtu pus gadu. Materiālu izmaksas paliks noslēpums.
Plani ko vel darīt.
Iziet VS statusu ja ceru, ka būs iespējams, jo auto būs tiešām izbraukumiem tik.
Nomainīt mehānisko šprici uz karburātoriem.
Ielikt kārtīgu mūziku.
Pazemināt aizmuguri.
Utt.
Tad nu jau sīkāk pie bildēm.