Gandrīz gatavs pildgruntij.
Durvis bija labas, bet uzliktas no donora, jo iekšā elektro logi. Priekšējie spārni arī no donora un bagāžnieks arī to gan vajadzēja mainīt.
Gandrīz gatavs pildgruntij.
Durvis bija labas, bet uzliktas no donora, jo iekšā elektro logi. Priekšējie spārni arī no donora un bagāžnieks arī to gan vajadzēja mainīt.
Nopūsts ar pildgrunti
Pirmais skatiens uz nokrāsotu. Krāsa ko izvēlējos nav orģināls tonis, bet tik pat labi varētu būt, tik tas, ka ir pērles krāsa. Ar lakas pūšanu sanāca ok. Gribējās perfekciju un beigās izlēmu slīpēt lakas kārtu un arī, lai tiktu vaļā no putekļiem lakā.
Nebija neviena notecējuma par ko biju ļoti priecīgs, vel pie tam krāsojot ne pārāk labi apgaismotā telpā.
Un vel prieki par iznākumu.
Vispār traki ar to pērles krāsu sarkanā veidolā. 5 pamatīgas kārtas vajadzēja, lai būtu labi noklājies.
Nu jau salikts un pirmais skats uz sapulētu. Tik ar telefonu fotogrāfēts.
Es arī sākumā biju diezgan pārliecināts, ka tas ir 2.8. Tas kungs no kā pirku arī laikam kaut ko minēja, ka 2.3. Viņš jau tur bija pamatīgi to auto cēlis augšā to donoru, piestrādājis pie salona un ko vel. Katrā ziņā bloka nr nemelo ir 2.3. Poļu valodu nesaprotu, kas tur īsti notiek vari paskaidrot? Edit: Un tā šprice ir uzlikta no 2.8 tam 2.3 motoram. Ieplūides kolektōri mainās savā starpā.