Vēl jāpastiepj uz aizmuguri lai krunka iztaisnojas.
Pamazām veidojas.
Vēl jāpastiepj uz aizmuguri lai krunka iztaisnojas.
Pamazām veidojas.
Stiepju uz aizmuguri.
Jāizvelk iekšējais slieksnis un iekšējā arka vietā.
Viss notiek.
Arka krietni iedzīta, nemaz tik viegli neatdodas.
Slieksnis pamazām arī atspriegojas.
Krunka nāk ārā negribot.
Nāksies no iekšpuses nedaudz piepalīdzēt.
Uzvelku arī ārējo slieksni.
Jau domāju, kur mūsu seniors ir pazudis. Nu tad beidzot ir atpakaļ. Kā vienmēr, super! Gaidu otro daļu.
Tevi, vecīt, vajadzētu noklonēt, viena kopija lai mauc ar dzelžiem, otra ar spolēm!
sists un es tā pieņemu no ASV? es pēdējā laikā redzu kaudzi ar vāģiem no ASV tai skaitā dažas luksusa klases mašīnas. cenas ir ļoti pievilcīgas bet te ir svarīgi skatīties no kurienes vāģis nak. ja no Teksasas tad ir ticami ka tas ir slīkonis no Hjūstonas plūdiem šovasar. Tā es gandrīz ielīdu mīnusos skatoties uz SRT dodge kuru uzmanīgak papētot palika skaidrs ka bez 5-6 tūkstošiem ieguldītiem viņš nebūs braucams. Elektronika ir dārga lieta.
Pec tā, kādi sūdi tevi gaida ar šo sisto auto, tavai ex-draudzenei nāksies droši vien labi samaksāt ne tikai naudā, bet arī graudā!
Vajag, vajag, otro daļu Kaut gan tālākie notikumi man jau ir nedaudz zināmi....
Prieks skatīties, kā saburzīts dzelzis atkal formīgs kļūst! Bet, ja godīgi tad man labāk patīk tavi raksti par un ap auto, tavas spoles škiet garlaicīgas. Bet visu cieņu par vēlēšanos dalīties ar pieredzi!
Būtu man Saša tuvāk, varbūt spētu atrast vainu, kāpēc mans auto nelec, čaļi servisā jau 6 dienu pis......as un nevar atrast.
Ar to rūsēšanu ir tā, ka var pēc gada jau rūsa parādīties, bet var arī ar labiem materiāliem, pieliekot sirdi un dvēseli tās vietas apstrādāt, ka rūsa padsmit gadus nemetīsies iekšā. Iepriekšējo autiņu šai pašai draudzenei taisīju, arī Volvo, pirms gadiem sešpadsmit, tam gan lielāka skāde bija, bija dabūjis sāna sitienu pa priekšējo stoiku, bija savērpts tilta podramņiks un lonžerons aizgājis, visu to izvilku vietā, sariktēju, savērsumu saregulēja uz stenda un brauca bez bēdām. Tagad gan kādu gadu atpakaļ sāka rūsa spraukties pa visām malām, ne tikai sistajā vietā bet pa visu autiņa perimetru, arī savērsums pēdējos gados netika regulēts, tādēļ sāka priekšējām riepām ēst iekšmalas, bet tur drīzāk ir cita vaina, jāmaina balsti, šarnīri un sailentbloki. Tā ka no pieredzes varu teikt, ja visu prātīgi pēc izmēriem izstellē, normāli apstrādā un saregulē, tad braukt var entos gadus bez galvassāpēm.
No rižās maitas neaizbēgt, ja tā iekodīsies tad pirmā vieta visticamāk arī būs šī arka.