23

 150  1

Sveiki Spoki, Spocenes, mani Sekotāji un pārējie dzelzceļa mīļotāji !

Iepriekš Es Jums stāstiju, par 2M62 sērijas lokomotīvēm, bet

šodreiz es Jums pastāstīšu, par Rīgas Vagonubūves Rūpnīcas ražojumu - DR1A / DR1AM pasažieru Dīzeļvilcieniem.

Dalīšos ar savu pieredzi, foto un stāstu !

Ceru raksts Jums patiks, novēlu Jums visiem jauku lasīšanu un jauku šo dieniņu !

Komentāri 23

0/2000

Kantainās kabīnes ne vienmēr ir bijušas monokabīnes. Kādreiz kantainās kabīnes ir bijušas arī motorvagoniem (tagad arī ir dažiem, bet ne Latvijā)

 3  0 atbildēt

  

 2  0 atbildēt

Dr1 nav grausts!

 2  0 atbildēt

Varēja pieminēt arī modifikāciju DR6 priekš Kubas dzelzceļiem.

 2  0 atbildēt

Jā intersanta. Viens no iemesliem, ir labāk nekā tu cauru dienu droči

savu mazo kranci pie datora. 

2. Viņi pa tiešām nav grausti. Kurš grausts tev nokalpotu 40 gadus ?

Esmu pārliecināta viņi nokalpos vēl 40 gadus, ja rūpēsies par viņiem.

 1  0 atbildēt

Tā nav neprecizintāte. Es nevēlējos visu visu vēsturi parrākstīt, jo princips, pēc kura es rakstu ir - Jo īsāks un saprotamāks teksts jo labāks. Jo, kā jau zināms daudziem pieriebjas lasīt vienu lapu pa 30 min, bet tā runājot jā, vēl ļoti ļoti daudz ko varēju pierakstīt.

 1  0 atbildēt

Skaties neaizrijies savā sulā jo izskatās tev baigi grauž    

Kāda reklāma ? Tas ir mans stils. Rakstu tikai par tādu tehniku, kurā pati esmu bijusi, tākā beidz smirdēt lūdzu.

Turpmāk man Ignore uz taviem komentāriem, jo neredzu jēgu internetā lamāties tava debīlisma dēļ. Manā spoku profilā ir adresīte uz manu profilu draugos, droši raksti, piemeklēsīm Jums vietu kur tikties, tur arī izteiksi savas pretenzijas, bet šeit nav jēgas vispār par jeb ko runāt. Savādāk tu pierādi to, ka esi smirdīgs puņķis. Nu jā tā ir mode, tikai internetā rādīt savu varonību, diemžēl bet tā tas ir. Vai nu acīs saki to kas tev ir sakāms vai nu pazūdi vispār no šejienes, savādāk no tavas puses sāk vilkt pēc pisuāra.

 1  0 atbildēt

1868.gadā tika uzbūvēta vēl viena DR1A modifikācija, ar Nr. DR1A-168, kurš atšķīrās no citiem.

 0  0 atbildēt

Labs   

 0  0 atbildēt

Mašīnista krāns "vecajos dīzeļos" - 334E, tāds pats nāca arī uz "vecajām ERkām" līdz 1028-ajai

 0  0 atbildēt

Nākošais raksts, stāsts varētu būt par vecajiem, labajiem ceļamkraniem, celtņiem uz lielo mašīnu MAZ bāzēm.

 0  0 atbildēt