Uzreiz var pieregulēt vārstus, lai pēc tam nav jāčakarējas.
Ieplūdes kolektors ir pieskrūvēts, eļļas salietas, pirmsstarta spiediens uzdzīts. Principā gatavs krāmēšanai mašīnā.
Uzreiz var pieregulēt vārstus, lai pēc tam nav jāčakarējas.
Ieplūdes kolektors ir pieskrūvēts, eļļas salietas, pirmsstarta spiediens uzdzīts. Principā gatavs krāmēšanai mašīnā.
Bet nu kā tad bez tā.... blašķītis tiek pakustināts, lai būtu iedvesma likt iekšā motoru nākošajā dienā.
Sirds transplants pārstādīts... tagad atliek savienot un salikt pārējos pričendāļus.
Viss salikts atpakaļ... Ķengursitamais pa to starpu tika iegādāts, jāpiemēra bija, tā kā jauna ņemšanās būs!!!
Paldies ka skatījies!!!
+++
Šitais motors lai bubina līdz pasaules malai.
Un bieži vien, ja pats taisa, tad ripos mūžīgi un vēl trīs dienas...
p.s. aizmugurē jāuzlīmē standarts - fuck the fuel economy
Labais vecīt.Cepuri nost. Un par ķengursitamo,labi ka UK nav tik stulbi likumi kā lvē.