Jā, jā, zinu ka teiksit... tak sataisīji... bet nu, diemžēl ''iepirkos'' vārda vistiešākajā nozīmē. Tipa profesionāli pārbūvēts Bloks (ka tik ne ar) Bloķēta eļļas galerija no sūkņa, plus pilns uztvērēja siets ar silikonu, no 1979 gada uzkrāts ūdens nogulšņu slānis utt. kā teikt - ''Rukožopus'' uzdarbojies... Iepriekšējā rakstā minētā šāļu maiņa izturēja 2000km, kas bija pietiekami lai izbaudītu auto, bet ne motora skaņu. Eļļas spiediens sāka kristies arvien vairāk, un pie normālas darba temperatūras parādījās pat klakšķis, kas nozīmēja tikai vienu - nāksies pastrādāt... Kas nu sanāca, skatīt un vērtēt bildes zemāk!
Chevy G20 V8 5.7L Motora remonts22
Bez tā nu nekā - ārā motors tiek izcelts pāris stundu laikā. (būtu jau forši taisni izcelt, bet nekas dzīvē nav vienkārši)
Atklājās ka ūdens sūknis arī uz beigām sāk iet.
Raujam vākus nost un skatamies kas lācītim vēderā.
Par to ka bloks pārbūvēts liecina ar marķieri sarakstītie cipari. Lai nav jāzīlē kur kas ies atpakaļ, ar punktsiti iezīmēju ciparus pats.
Viens izplūdes vārsts izskatās aizdomīgs, bet visā visumā ar galvām nevajadzētu būt problēmām.
Nedaudz uzdegusi maliņa, bet tā nebūs problēma.
Visas skrūvītes pa vietām, lai nesajūk secība.
Izmantošu iespēju un pieslīpēšu visus vārstus, lai noņemtu uzdedžus.
Pēc šālēm var redzēt ka kloķenei mērījumu būs dir*ā...
Un kā jau domāju.... mettāllūžņiem paredzēts (K remontu ņepodļežit), Pārslīpēt uz nākošo izmēru bezjēdzīgi - šeit tas maksā tikpat cik jauna kloķvārpsta (ok nedaudz lētāk) Plus vēl atklājās ka zobrats uzlikts uz vēlo aizdedzi (domāts tikai augstiem apgriezieniem bija, nezinu cik tālu tas būtu izturējis.