Virsraksts atbilst patiesībai, patiesībā vainu pastiprinošie apstākļi ir kad jālien bāgāžas nodalījumā deviņos līkumos, jo sēdekļus nav iespējams nolocīt. Nolūzis rokturītis aiz kura pavelkt un sēdeklis graciozi apguļās. Viss sākās kādā drēgnā oktobra rītā, kad izejot no mājas un ielienot automāšīnā tā pēc atslēgas pagriešanas operācijas tikai nedaudz ieklepojās un nepieleca. Pirmajā brīdī mazliet sabijos, ka beigusies degviela, bet indikators uzrādīja vēl 30 litrus benzīna, kas lika aizdomāties varbūt drošinātāji vai relejs nobeidzies. Pārbaudot visu iepriekšminēto tika secināts, ka vainīgs degvielas sūknis. Aplūkojot internetā pieejamo infomāciju tika izmēģināti dažādi paņēmieni, bet viss velti. Autiņš nešķiļās klāt un sūknis arī neizdod dzīvas radības skaņas tātad jāsūta jauns.
Benzīna sūkņa maiņa vainu pastiprinošos apstākļos.16
Pirmais pārbaudīju vai visi drošinātāji dzīvi kā arī vai relejs nav ''nogļucījis''.
Viss šajā kastītē ir kārtībā. Ejam tālāk.
Lūciņa atrasta. Vadi atvienoti un ar testeri iztaustīts, ka uz sūkni elektrība pienāk.
Nedaudz pieputējis.
Speciālā atslēga maksā ap 30 eiro un vienai reizei, lai atskrūvētu un aizskrūvētu neiešu jau pirkt.
Pēc aptuveni 50 minūšu cīņas vaininieks dabūts ārā kā par brīnumu arī neko nesalaužot.
Iepakojums vienkārši graujošs. Liela kartona kaste kurā iekšā saburzīta liela loksne brūnais ietinamais papīrs un maz mazītiņa kastīte ar pašu sūkni.
Pasūtīts un saņemts jau jauns sūknis tikai mainīšanas vaina.
Viss pārlasīts un gatavs ievietošanai savā vietā. Kā par pāsteigumu arī viss darbojas un šī ir pēdējā bilde rakstā par auto kam degvielas sūknis dzīvo tur kur normāli klāt tikt nevar vismaz ne bez saliekšanās deviņos līkumos.
Šeit bilde ar citu auto precīzāk Opeli. Kā ar šādu var skati iziet? Vairākus gadus pēc kārtas ieta skate un neviena aizrādījuma vai vieninieka par koroziju.