Auto tika regulēts un mērīts neizmantojot klasisko ��rullīšu�� stenda principu, bet gan izmantojot stupicu stendu. Tas tika darīts drošībai un lai nebūtu buksēšanas uz stenda (kā teica regulētājs mazāk jaudigas mašīnas viņš regulējot uz ruļļiem) un plus man vēl bija nepārāk labas riepas.
BMW e46 Turbo projekts / Autovlogs Nr.6 / Regulācija un jaudas izdruka4
Viss tika sastiprināts un varēja sākt regulēties 🤘
Daudz ko par regulāciju laikam īsti nav ko stāstīt, bija visādi sīki kasjaki kas izlēca arā, bet paldies Dievam nekas nopietns un pēdējie cipari pie kā apstājāmies bija 464 zirgspēki un 600nm grieze (uz motora) bildē ir rezultāts no riteņiem 🤙
Varbūt kāds teiks ka tas ir maz, bet ņemot vērā, ka iepūsts ir tikai drusciņ virs 1.bar un degviela ir e98 es domāju rādītāji ir ļoti pieņemami
Mērkis bija uzbūvēt auto, ar mazu spiedienu panākt labu jaudu, lai tas būtu droši un ilgmūžīgi )))) Varēja droši pūst vairāk, bet tā kā man dzinēja galva bija uz standarta blīves un skrūvēm, tāpēc nolēmām neriskēt
Un vislabākais tajā visā ir ļoti laba motora atsauksme, pilnais Boosts jau ir pie 3k-3.1k apgriezieniem dzinēja tilpuma dēļ.
Tāpēc ar rezultātu esmu vairāk kā apmierināts. Izbraucot vispār bija pilnas bikses no laimes 😅 Ņemot vērā to, ka gandrīz viss ir pašbūvēts.
Regulācijas beigās tika uztaisīta izturības pārbaude. Ar elektromagnētiem kas iebūvēts stenda tika bremzēts auto pilnā gāzē un radīta maksimālā slodze, tas darīts bija priekš tam, lai redzētu kas notiek ar dzinēju kad ir liela slodze, ko dara turbīna utt, lai nav nekādu brīnumu vēlāk uz ceļa, protams dzīvē tas bija šausmīgs skats, likās ka tūlīt sprāgs viss 🤯 ,bet nu auto to izturēja un visi rādītāji bija super 😏 Bildē izplūdes kolektora krāsu paskatieties un sapratīsiet ka pārbaude bij ne pajokam 😎
Bilde ar izplūdes kolektoru pēc pēdējiem testiem 🤐 downpipe arī bija sarkans no karstuma, ja nebutu virsū termolentas krāsa būtu vēl spožāk saredzama kamerai.
Kopumā laikam visa regulēšana beidzās ap3jiem naktī, mašīna pati nobrauca no stenda un bija gatava buksēt. Protams sīkumu vēl daudz kas jāpalabo un jāpabeidz, bet kā es saku pamats tgd ir ap kuru var droši tālāk darboties 😇
Uz stenda mašīna regulējās ap 3 stundām un tika izdedzināts ap 30-40 litriem degvielas, bet nu rezultāts ir, tāpēc regulētājs ir liels malacis, visu izdarīja vienā dienā Astāšu viņa kontaktus YouTubā zem video apraksta 👈
Palikām Lietuvā pa nakti un nākošajā rītā protams nedaudz saguruši, bet ar pozitīvu garīgo un emocijām devāmies mājup. ✈️
Bija ļoti daudz faktoru protams, kas varēja ietekmēt šo visu pasākumu, bet nu iznākums ir laimīgām beigām šoreiz ☺️ Mašīna iet ļoti labi, tgd tā ir sanācis, ka braukāju ar to ikdienā un esmu nobraucis jau virs 5k kilometru gan gāzējot ,gan arī mierīgi un protams ir lūzis viss pēc kārtas (par to nedaudz vēlāk) 😅 bet pa motoram nav bijis nekādu problemu 👍
Noteikti turpināšu un pievienošu jaunus rakstus par šo projektu.
Droši atstāj savas domas, vari atstāt arī kādu pozitīvu vārdu, vai arī palabo mani ja esmu pierakstījis kādu muļķību 😅 protams detalizētāk un sīkāk video, jauku skatīšanos un patīkamu dienu 👌