Daudz ko par regulāciju laikam īsti nav ko stāstīt, bija visādi sīki kasjaki kas izlēca arā, bet paldies Dievam nekas nopietns un pēdējie cipari pie kā apstājāmies bija 464 zirgspēki un 600nm grieze (uz motora) bildē ir rezultāts no riteņiem 🤙
Varbūt kāds teiks ka tas ir maz, bet ņemot vērā, ka iepūsts ir tikai drusciņ virs 1.bar un degviela ir e98 es domāju rādītāji ir ļoti pieņemami
Mērkis bija uzbūvēt auto, ar mazu spiedienu panākt labu jaudu, lai tas būtu droši un ilgmūžīgi )))) Varēja droši pūst vairāk, bet tā kā man dzinēja galva bija uz standarta blīves un skrūvēm, tāpēc nolēmām neriskēt
Un vislabākais tajā visā ir ļoti laba motora atsauksme, pilnais Boosts jau ir pie 3k-3.1k apgriezieniem dzinēja tilpuma dēļ.
Tāpēc ar rezultātu esmu vairāk kā apmierināts. Izbraucot vispār bija pilnas bikses no laimes 😅 Ņemot vērā to, ka gandrīz viss ir pašbūvēts.
Regulācijas beigās tika uztaisīta izturības pārbaude. Ar elektromagnētiem kas iebūvēts stenda tika bremzēts auto pilnā gāzē un radīta maksimālā slodze, tas darīts bija priekš tam, lai redzētu kas notiek ar dzinēju kad ir liela slodze, ko dara turbīna utt, lai nav nekādu brīnumu vēlāk uz ceļa, protams dzīvē tas bija šausmīgs skats, likās ka tūlīt sprāgs viss 🤯 ,bet nu auto to izturēja un visi rādītāji bija super 😏 Bildē izplūdes kolektora krāsu paskatieties un sapratīsiet ka pārbaude bij ne pajokam 😎