local-stats-pixel

BMW drift.5

26 5

BMW 3 Series (E30) BMW 3-Series (E30) Ražotājs BMW Ražošana 1982-1994 Priekšgājējs BMW E21 Pēctecis BMW E36 Virsbūves veids (-i) 2 durvju kupeja
2 durvju kabriolets
4 durvju sedans
5 durvju universāls
Izkārtojums Priekšējie motors , aizmugures piedziņa / pilnpiedziņa Dzinējs (-i) I4 , 1,6-1,8 L (66-100 kW )
I6 , 2,0-2,7 L (92-126 kW)
Nosūtīts (-i) 3-ātrumu automātiskā
4-pakāpju automātiskā
4 pakāpju manuālā
5-pakāpju mehāniskā
Riteņu bāze (101,2 in) 2570 mm Garums 1988-1989 Sedan un Wagon: 4450 mm (175,2 in)
1988-1989 Convertible: 4460 mm (175,6 in)
1990-1991 Sedan un Wagon: 4326 mm (170,3 in)
1990-1993 Convertible: 4323 mm (170,2 in)
Platums Sedans & Wagon: (64,8 in) 1646 mm
2 durvju sedans: (65,4 in) 1661 mm
Augstums Sedans & Wagon: (54,3 in) 1379 mm Convertible: (53,9 in) 1369 mm
Coupe: (55,1 in) 1400 mm
Pašmasa 1,070-1,368 kg (2,359-3,016 mārciņas) Saistītās BMW M3

BMW E30 bija kompakto izpildvaras auto , ko ražo BMW. Tas bija pēctecis E21 BMW 1982 un tika aizstāta ar BMW E36 no 1990.BMW turpināja ražot Cabriolet ( kabriolets ) E30 arī vērā 1993. Touring palika ražošanas līdz 1994, kad E36 touring aizstāj to. M3 kabriolets nekad nav tikusi piedāvāta pārdošanai Ziemeļamerikā , tika piedāvāts tikai Eiropas tirgum.

BMW M3 pirmo reizi tika ieviests E30 platformas. Paplašināja versija E30 priekšējā piekare un 325i Piedziņa no E30 tika izmantoti Z1 BMW rodsters .

E30 3-Series ir ražots četrās virsbūves, četru durvju sedans, diviem durvju sedans, piecas durvis īpašumu (ko pārdod kā "touring"), un divu durvju kabriolets. Baur cabrio bija pieejams. 325ix ražots 1988-1991, un Featured visu riteņu piedziņu. Tas bija pieejams kā divu durvju ( kupejas ), vai četru durvju ( sedans ) un tūrisma. BMW M3 izmanto paplašināta un stipri pārveidoja un restyled variāciju 2 durvju virsbūves veids. M3 akcijas dažas daļas kopā ar citiem E30 modeļiem, tomēr daudzi M3 detaļas var izmantot citas iestādes stilu un ir savstarpēji aizstājamas piedāvājot patērētājiem OEM "Uzlabojums". Šīs daļas veido kontrolēt ieroču, kontroles grupā bukses, stūres plauktiem utt

Galvenais atšķirtspējīgais elements BMW E30 modeļiem, ko ražo Ziemeļamerikas tirgū 1984-1987 ir garenas priekšējā / aizmugurējā alumīnija buferi. Šie buferi ir pazīstams kā "niršana dēļi." In 1988, anodēta alumīnija bamperi tika saīsināts, pārskatot vāka / špakteles un saīsinot triecieniem. 1989 alumīnija bamperi tika aizstāti ar īsākiem virsbūves krāsā plastmasas buferus.

Auto ir aprīkoti ar virkni inline 4 cilindru ( BMW M10 , BMW M40 , un BMW M42 ) un inline 6 cilindru ( BMW M20 , un BMW M21 ) dzinējiem, gan benzīna, gan dīzeļa jaudu. Griezes moments produkcija dzinēju svārstās no 140 N · m (100 £ Ft) griezes momentu par 1,8 L (1766 cc) 4 cilindru dzinējs, līdz 230 N · m (170 £ Ft) griezes momentu no 2,7 L (2693 cc) 6 cilindru benzīna dzinējs. E30 BMW M3 bija aprīkots ar augstas apgriezienu 4-cilindru dzinēju ( BMW S14 ), kas ražo 175 kW (238 ZS, 235 ZS) nobeiguma Eiropas tikai atkārtošanas. gadā [ nepieciešama atsauce ]


[ rediģēt ]
Dzinēji
BMW E30 325i dzinējs 1990-1991 BMW 318is (E30) 2-durvju sedans (Austrālija) Ziemeļamerikas kabriolets ar atšķirīgu "niršanas kuģa" alumīnija buferi E30 Station Wagon, firmas kā "3 Series Touring"

Kas izriet no E21 , E30 ir aprīkots ar M10 tiešās 4 un M20 taisni-6 dzinēju. 316 izmanto 1766 cc M10 baroti ar karburatoru un ražo tikai 66 kW (90 ZS; 89 ZS), bet tas ļāva BMW piedāvāt lētu, sākuma līmeņa automašīnu klāstu. 318i ir tāda pati M10 motoru, bet arJetronic iesmidzināšanas , stumšanu jauda līdz 77 kW (105 ZS, 103 ZS) un uzlabotdegvielas ekonomiju . Visbeidzot, 320i (2,0 L M20 ar 92 kW (125 ZS, 123 ZS)) un 323i (2.3 L M20 ar 105 kW (143 ZS, 141 ZS)), kas pabeigti diapazonā. Vēlāk, 1985.gadā, 2,5 L versiju M20 palielinājusi jaudu top modelis līdz 125 kW (170 ZS, 168 ZS), kas aizstāj veco 323i. 325ix (pilnpiedziņas modelis) bija 2.5 litru M20 ar 125 kW (170 ZS, 168 ZS) (tāpat kā 325i).

Eiropa un Ziemeļamerika saņēma ekonomikas versija sauc 325e (e apzīmē grieķu burtu ETA , kas nozīmētu efektivitāti). Savādi, motora bija lielākais pieejams šasijas, malā no retajām Dienvidāfrikasversiju, kas bija pieejams ar 3,3 L M30 . 2,7 L, bija ilgāks insults nekā 2.5 L, ar stingrāku galvas, četras cam gultņi, nevis septiņiem (mazāk iekšējās berzes), un mīkstāki vārstu atsperes. Tas izraisīja 90 kW (122 ZS, 121 ZS). 1987, E30 tika pārskatīta. Pārskatīšanu, kas divas būtiskas izmaiņas mašīntelpas. Pirmkārt, M20 tiešās 6 dzinēji maina no Bosch Jetronic līdz Bosch Motronic. Tas palielināja 320i 95 kW (129 ZS, 127 ZS) un 325i līdz 126 kW (171 ZS, 169 ZS), vienlaikus uzlabojot ekonomiku. M10 tika aizstāts ar jaunu, jostas orientētu cam M40 , kas arī iekļauts Motronic injekcijas. Jauno 318i tagad bija 85 kW (116 ZS, 114 ZS) un bija ievērojami gludāk, nekā veco versiju. Jaunais dzinējs ir izstrādāts, ķēžu piedziņas cam 4 cilindru M42 1,8 L DOHC 16 V dzinējs rada 318is 1989. Tas ir modernākais dzinēju, kas būvēts uz E30 (tas motors ir vēlāk izmantota sākumā 318i E36s).

316 tika aizstāts ar 316i, kas izmanto 1600 cc versija M40, kas ražo 75 kW (102 ZS, 101 ZS). Nav tik torquey par 66 kW (90 ZS; 89 ZS) 1766 cc M10 tā aizstāj, tas tomēr piedāvā izcilus rezultātus. Dažos tirgos, piemēram, South Africa, veco M10 dzinējiem 316 turpinājās daudz ilgāk, iegūstot jaunu buferi par citiem modeļiem. Dienvidāfrikā, 316i tika izlaists 1991.

[ rediģēt ]Piedziņa

Kopumā septiņas nosūtīšanu bija pieejami dažādu modeļu E30: četras rokasgrāmatas , kā arī trīs automātika .

4-pakāpju mehāniskā bija pieejams 316 un 318i (Getrag 220). 316, 318i un 320i bija arī iespēju veidot vienotu 5 ātrumu manuālā (Getrag 240), bet 323i un 325i bija atšķirīgs rokasgrāmata (Getrag 260), un papildus, 323i bija sporta rokasgrāmatu, iespēju (??). Featured raidīšanas 316 un 318i synchromesh par pārnesumiem braukšanai uz priekšu tikai, bet 320i un 323i, gan ar standarta un sporta pārraides, bija synchromesh otrā pusē, kā labi.

Gan automātiskās transmisijas ražoja ZF - tie bija 3-ātrumu 3 HP 22 , kas bija pieejama M10 316 un 318i modeļi, 4 pakāpju HP 22 4 , kas bija pieejama 320i, 323i, 324td, 325 , 325i un 325e modeļus, kā arī M40 un M42 316i un 318i.

Pārnesumu attiecībām:

4-pakāpju manuālā 5-pakāpju mehāniskā 3-pakāpju automātiskā 4-pakāpju automātiskā pieejams 316, 318i 316, 316i, 318i, 320i 323i standarta, 325i 323i sporta 316, 318i 320i, 323i 325i 1. 3.76 3.72 3.83 3.76 2.48 2.73 2.48 2. 2.04 2.02 2.20 2.33 1.48 1.56 1.48 3. 1.32 1.32 1.40 1.61 1.00 1.00 1.00 4. 1.00 1.00 1.00 1.23 - 0.73 0.73 5. - 0.81 0.81 1.00 - - - mainīt 4.10 3.45 3.46 4.10 2.09 2.09 2.09

Bija daudz atšķirības izmantoti E30 modeļiem. 316 un 318i dalītu diferenciāli, kā to darīja 320i un 323i, ar standarta transmisiju. 323i modeļi ar sporta pārraides bija atšķirīgs diferenciāli.325i saņēma savu attiecību, kā to darīja 325e. Dažādās M3s bija īpaša attiecības, kā arī.

BMW E30 M3 BMW 320 E30 Cabriolet 1989 BMW 318i

Diferenciālā Pārnesumskaitļi un veidi:

modelis (-i) attiecība (-s) gadījumā izmēra tips (-i) 316 pirms 9 / 84 3.64 neliela atvērt 316 pēc 9 / 84 3.91 neliela atvērt 316i M10 3,91, 4,10 neliela atvērt 316i M40 4,27, 4,45 neliela atvērt 318i M10 3,64, 3,91, 4,10 neliela atvērt 318i M40 2 - un 4-durvis 4,10, 4,45 neliela atvērt 318i M40 kabriolets un tūrisma 4,27, 4,45 neliela atvērt 318is 4.10 neliela atvērt (ASV Spec bija izvēles 4,10 mazo lietu LSD) 320i pirms 9 / 85 3.46











26 5 5 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://wikipedia.com
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 5

0/2000

vikipēdija rullē emotion

4 0 atbildēt

nu ko lai saka-HULIGANKA piemērots auto agresīvam braukšanas stilam..:)

1 0 atbildēt

Ja prot labi braukt, ta nav nepieciešama sanslīe un vel šumaher līzīgi manevri.

0 0 atbildēt

Nu kāda definīcija vel tur, tā pat zini, ka auto ir transporta līdzeklis uz ceļa, noklūstot trase tas ir jau cits stāsts, bieži viņi šitā nesās pa grunts ceļiem "praktikanti" tavi, nesen kā viens ar bmw markas auto uz grants ceļa lielā ātrumā ienesās krūmos, viņam beres lielāku summu izmaksāja nekā tā grabaža, vo viņš papraktizejās bija dzīves situācija. Secinājums: Nevajadzes liekus, asus manevrus, ja protams savu smadzeņu šūnu robežās neizdomāsi uzspiest nevajadzīgā vietā. Ziema gan ir izņemums tur tev varetu tikai piektist.

0 0 atbildēt

Lai tak sitās nost, ja galvas uz pleciem nav, nemāk auto izmantot pareizam nolūkam. 

0 2 atbildēt