local-stats-pixel fb-conv-api

BMW Piranha Made in Latvia39

204 4

Piranha BMW 318 IS

Pamata automašīna no kuras sākts izgatavošanas process: BMW 318 IS 1993. gada E-36 COUPE, virsbūve melnā krāsā. Pēc septiņu mēnešu pārbūves paveikts sekojošais:

Ritošā daļa:


Amortizatoru komplekts PROFLEX GROUP A (RUNDSTREIK). Katrs amortizators ietver 4 veidu regulēšanas iespējas. Bremžu sistēma: priekšas bremžu diski BMW-M3 (SPORT), priekšas suporti BREMBO RACING (4 cilindrīši). Aizmugures reduktors BMW-325 pārn. 3.64 ar pašbloķējošo diferenciāli. Paplašināta riteņu bāze (12 cm). Diski priekšā: 7.5J18 ET-38, riepas YOKOHAMA AVS SPORT 225/45 R-18. Diski aizmugurē: 8.5 J18 ET-43, riepas YOKOHAMA AVS SPORT 265/35 R-18. Izplūdes sistēma: zirneklis BMW-M5, sporta izplūdes sistēma. Papildus dzesēšana tosola radiatoram, eļļas radiatoram, gaisa filtram, priekšējai bremžu sistēmai.

Salons:


Sporta krēsli SPARCO PRO-2000 FIA homolīģēti. Drošības siksnas SPARCO SABELT 6 punktu, 3 collas. Auto drošības karkass (N-56 LAF un FIA homolīģēts). Ādas un zamšādas salona apdare. Mūzikas sistēma BLAUPUNKT BERLINA RCM 303 A (600W), DLS pastiprinātājs, tumbas. Salona ugunsdzēšamā sistēma SPARCO. Spidometra panelis STACK-ST8130 digitāls, ar trauksmes signāliem. Papildus slēdžu un drošinātāju bloks.

Automašīnas ārpuse:


Ārējo spoileru komplekts. Āra krāsojums. Priekšā tuvās gaismas - KSENON lampas.

Dzinējs:

Izmantots dzinējs BMW-M5 1991. gada 3.6 litri 315 PS. Restaurēta, modificēta motora galva, izplūdes un ieplūdes sistēmas. Kaltie virzuļi, samazināta kompresijas pakāpe. Turbīna MIT TD04HL. Motora ātrumkārba BMW-M5.

Motora jauda: 312 PS
NOS (NITROS OXSIDE SISTEM EDELBROCK 70040): 80 PS
Maksimālais ātrums 280 km/h
Paātrinājums 0-100 km/h: 5.0 sekundēs.

Ja interesē vairāk bildes, lūk http://www.premiumtuning.lv/1/1/lv/5/0/2/86

« 1  2  3 »
204 4 39 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 39

0/2000

25L / 100km  emotion

21 1 atbildēt

Cik tāds projekts kopsummā izmaksā? emotion

11 0 atbildēt

par vizuālo neko neteikšu, jo auto ir būvēts laikā, kad NFS stila mašīnas bij modē... varbūt kāds var pateikt kāds liktenis šo ir piemeklējis? cik atceros pašā sākumā par viņu prasīja 50000 (neesmu pārliecināts, bet liekās, ka Ls), bet ap laiku kad viņu pēdējo reiz manīju, tad cena jau bij ap 10000ls.

8 0 atbildēt

Un kam tas autiņš ir taisīts? Būris iekšā, beņķi un sixnas ar homo, značit sporta pase viņam ir, tai pat laikā viņam pilns salons un mūzika ir iekšā?! WTF?! Ķipa dragreisam? Kkā neliekas konkurētspējīgs. Tāds pusielas autiņš.

7 1 atbildēt

naiss.

5 0 atbildēt

kā var ienākt prātā tā čakrēties ap autiņu, un tad kad tuvojas galam viss ieejot benzīntakā ieraudzīt tos pretīgos zilos ķipa miglas, un hmm šitie labi, jāpaņem.

6 1 atbildēt

priekšējais bampers tāds urlīgs ....

6 1 atbildēt

Bljeee, tie kjekavas buferi... emotion emotion   PSC meesls kkaads emotion

12 8 atbildēt

Tad, kad viņa tapa, šķiedras bamperi un soliņveida spoileri bija kruta 

4 0 atbildēt

varbūt tehniski viss ir pat labākajā kārtībā, bet virsbūve..atvainojos mēsls. 

un kāda velna pēc, aizmugurē uzlikts kaut kāds apeņu žāvētājs? Uz šādiem "želejniekiem" uzķeras vienīgi mazās saldās no rajona. Un ne kripatiņas vairāk.

Prasās šo linku iemest te-  http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=13993

pasludinu par officiālu- LATVIJAS LAUKU tjūningu :/

3 0 atbildēt

Liekas, ka es tikko iemīlējos...

2 0 atbildēt

Vajadzēja atsāt lēto motoru ,nēbūtu tik dārgi braukāties 

2 0 atbildēt

RARRR!

1 0 atbildēt

Šito kādreiz pirms gadiem 2-3 baigi kāds gribēja pārdot žurnālā Auto Foto bija

1 0 atbildēt

Smuks

1 0 atbildēt

nebūtu tikai tas nemsukais krāsojums ..

1 1 atbildēt

noņemtu to pretīgo spoileri tāda konfekte būtu !!

0 0 atbildēt

vai tad nebija pirahna?

0 0 atbildēt

nebutu prieksa bijis " Kekavas stila buferis" :)

0 0 atbildēt

prasas ielikt bmwpower.lv pie lauku kjuuninga...

ta vizuali pec dirsas.

iekshas varbut ja ir labas bimbelim,bet vizuali fuu...

un tas kjekavas buferis :d

0 0 atbildēt