Šis auto jau ir iebraucis superauto teritorijā. Sprintu līdz simtam tas veic ap 4.1 sekundi (kupeja) un maksimālais ātrums, noņemot ierobežotāju, sasniedz vairāk kā 290km/h. Šis auto jau atkal ir pieejams sedana veidā. Sedana priekšdaļa ir pilnībā pārņemta no M3, taču pārējā virsbūve ir sedanam raksturīga, tikai nedaudz agresīvāka. Dinamikas ziņā gan sedans, gan kupeja ir pilnībā vienādi. Auto pieejams arī kā kabriolets ar cieto jumtu, taču tam ir milzīgs svara pieaugums, kas neļauj tam sasniegt tādus dinamikas rādītājus, kā sedanam un kabrioletam. Taču šai paaudzei ir arī jāiztur sīva konkurence. Auto galvenie konkurenti ir Lexus IS-F, Audi RS5, Cadillac CTS-V, un Mercedes C63AMG. Pagaidām gan BMW tiek atzīts par labāko šajā konkurencē, bet lai būtu droši, BMW nesen atjaunoja auto, veicot tam nelielu feisliftu.
BMW M3 GTS. Šis ir M3 CSL ideoloģiskais mantinieks. Tas gan nav tik radikāli pārbūvēts, kā iepriekšējās paaudzes CSL, taču 4.4l V8 ar 450zs un par 100kg samazināts svars tam dod ļoti pietiekošu dinamiku, kā arī nedaudz savādākas vadāmības iezīmes (asākas). Auto cena ir apmēram 80 tūkstoši latu, kas ir vairāk kā par 30 tūkstošiem vairāk kā standarta M3 un pat vairāk kā 911 GT3 RS, kas ir ātrāks. Bet par spīti tam BMW pārdeva visus 250 eksemplārus, tikai parādot to publikai. Cerams patika. Iegriezieties profilā, paskatīties citus rakstus, un neskopojies - ieliec plusu. :)