vismaz vienreiz gribētos izbraukt jebkuram auto entuziastam.
Sāksim ar 20. Gadsimta 20. – 30. Gados ražotajiem auto. Tā kā gari lasīt nevienam nepatīk, aprakstīšu tikai būtiskākās lietas.
vismaz vienreiz gribētos izbraukt jebkuram auto entuziastam.
Sāksim ar 20. Gadsimta 20. – 30. Gados ražotajiem auto. Tā kā gari lasīt nevienam nepatīk, aprakstīšu tikai būtiskākās lietas.
BMW 328 – ražoja no 1936 -40. Gadam. Dzinēja darba tilpums 1,971 litri. Mille Miglia modelis( priekš sacīkstēm) spēja attīstīt 224km/h. Līdz mūsdienām saglābājušies 200 standarta bmw 328, bet mille miglia apskatāms tikai bmw muzejā.
Bugatti Royale – ražoja no 1927 – 33. Gadam. Dzinēja darba tilpums 12,763 litri. Maksimālais ātrums 161km/h, jāpiemin, ka auto garums bija 6,4 metri. Izbraukt diezvai sanāks, jo saglabājies tikai viens eksemplārs Francijas nacionālaja auto muzejā.
Ford model T - ražoja no 1907. – 27. Gadam. Dzinēja darba tilpums 2,9 litri. Maksimālais ātrums nebija diezko iepsaidīgs, bet ko var gribēt no ķieģeļa formas auto – 72km/h. Ar šadu auto izbraukt pastāv diezgan liela varbūtība, jo tika saražoti nedaudz vairāk kā 15 mijoni eksemplāru. Šis auto pasauli mainīja uz visiem laikiem, jo to varēja atļauties vidusšķira, auto kļuva pieejamāks.
Maybach zeppelin – ražoja no 1928. – 39. Gadam. Dzinēja darba tilpums 7,9 litri (v12). Maksimālais ātrums 185 km/h. Vēlak šos dzinējus izmantoja Panther un Tiger tankos. Ja gadās iespēja tikt pie stūres šim auto, tad labāk nemaz nemēģiniet braukt, stūrējas ļoti smagi un izņemt asus pagriezienus ir gandrīz neiespējami.
Mercedes benz 540k – ražoja no 1936. – 39. Gadam. Dzinēja darba tilpums 5,4 litri ar kompresoru. Maksimālais ātrums 185km/h. Šie auto tika būvēti tikai pēc individuāla pasūtījuma, tikai 400 eksemplāri tika uzbūvēti.
Talbot lago t150c ss - ražoja 1937. – 39. Gadam. Dzinēja darba tilpums 3,966 litri. Maksimālais ātrums ap 185 km/h. Iespaidīgs sasniegums - Le mānas 24h sacensībās – 3. Vieta 1938. Gadā.
VW beetle – ražoja no 1938. - 2003. gadam Brazīliijā. Dzinēja darba tilpums sākotnēji 0,985 litri, vēlāk 1,3 litru agregāts. Maksimālais ātrums 115 km/h. Kopā tika uzbūvēti 21,5 miljoni šo nu jau leģendāro tautas auto aizsācēju, nedaudz ironiski, ka pēc kara vw rūpnica tika piedāvāta sabiedrotajiem par baltu velti, bet visi atteicās, jo vw neesot ne sūda vērts, bet mūsdienās vw ir viens no varenākajiem auto koncerniem pasaulē.
Tālāk jau 40. Gadi.
Chevrolet AK pickup truck – ražoja no 1941. -42. Gadam. Dzinēju darba tilpums 3.5 un 3.8 litri. Maksimālais ātrums 105km/h. Lai arī sākotnēji tas bija robusts, strādnieku auto, vēlāk tas kļuva iecienīts tūninga aprindās.
Jaguar XK 120 - ražoja no 1948. – 54. Gadam. Dzinēja darba tilpums 3,442 litri. Maksimālais ātrums 201km/h. Paātrinājums līdz 100km/h aptuveni 10 sekundes. aptuveni 12 tūkstoši eksemplāri tika uzbūvēti, jāpiemin, ka savulaik šis bija ātrākais masveidā ražotais auto pasaulē, noņemot vējstiklu tas spēja attīstīt lielāku ātrumu nekā ar vējstiklu( laikam samazināja ķieģeļa efektu) 220km/h, kas nodrošināja titulu.
Willys MB Jeep - sāka ražot 1941. Gadā. Dzinēja darba tilpums 2.2 litri. Maksimālais ātrums 89km/h. Līdz kara beigām tika saražoti 650 tūkstoši Williju, principā uzskatāms par mūsdienu bezceļu auto tēvu, vizuālais izskats saglabājies līdz mūsdienām Jeep ražotajā wranglerā.
bļin, vidusšķiras strādnieku auto bija 2,9 litru motors, vot tie bija laiki!
Ar pēdējop esmu braucis, paziņa ir kolekcionārs/ fanāts. Vienīgi neizinu kur gada modelis viņam ir, bet iet labi, un caurgājība arī tīri ok
7. Jau ir bieži satopams un ielas! Bet ne tieši tas gads..
Vsp. tās vabolītes ir ļoti daudz un dažādas!