Saskaņā ar to, par bāzi ņemot Mosler MT900 GTR XX, IAD uzbūvējuši auto, kurš sver tikai 861 kilogramu, par 250 kilogramiem mazāk nekā bāzes auto, ir apgādāts ar vairākām degvielas bākām, un pārtiekot no četrām dažādām degvielām, attīsta 2500 zirgspēkus.
Pierādījuma šim apgalvojumam nav, taču IAD saimnieks Džons Goča apgalvo, ka uzstādot GM Performance sporta nodaļā izstrādātu, taču būtiski pārbūvētu 381 kubikcollas (6,2 litru) V8 dzinēju. Tam uzstādīta četru dažādu degvielu (benzīna, metanola, etanola un ūdeņraža) padeves sistēma, divas turbīnas, faktiski visas kustīgās detaļas nomainītas pret jaunām, augstākas izturības detaļām, izplūdes sistēma izgatavota no titāna. Tāpat arī balstiekārta un pilnpiedziņas sistēma lielā mērā izgatavota no titāna, savukārt priekšējie 19 collu un aizmugurējie 20 collu riteņu diski - no oglekļa šķiedras. Priekšā attiecīgi uzmontētas 285/35R19, bet aizmugurē 345/30R20 riepas.
Ar astoņu pakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu aprīkotais, par The Land Shark dēvētais auto spējot 100 km/h sasniegt apmēram 2,5 sekundēs, 400 km/h - 17,5 sekundēs. Ceturtdaļjūdzi auto spējot veikt apaļās 9 sekundēs, finišā uzrādot 287 km/h.
Goča apgalvo, ka standarta izpildījumā automobiļa maksimālais ātrums ir 491 kilometrs stundā, taču tas teorētiski varētu sasniegt pat 603,5 kilometrus stundā. Aerodinamiskās īpašības nemainītos pat pie apaļām 400 jūdzēm stundā jeb 643.7 km/h.
Kā jau minēts, šo apgalvojumu patiesumu var apšaubīt, taču Goča norāda, ka tuvākajā laikā plānoti testu braucieni uz Bonevillas sāls ezera kā arī Nirburgringā. (RAKSTS ŅEMTS NO TVNET.LV)