Kopumā rodas sajūta, ka jaunā e-talonu sistēma, lai arī ir apsveicama ideja, ar tās realizāciju ir diezgan neveiksmīga - vispirms jau tikai pirms gada tika ieguldīti 365 000 LVL, lai toreizējo konduktoru trūkuma dēļ varētu ieviest biļešu kompostrierus. Kāpēc e-talonu sistēmu nevarēja ieviest ātrāk, lai tagad gadu nokalpojušie kompostrieri nebūtu jārauj ārā? Paralēli tika strādāts pie jauno e-talonu ieviešanas, kura, visticamāk, aizkavējusies laicīgi neparedzētu tehnisku problēmu dēļ. Bet tagad izrādās, ka pie vadītājiem drukā e-talonus, kas rādās izgatavoti no videi un cilvēkiem nedraudzīga papīra (gan lietojuma, lieluma, gan materiāla kvalitātes ziņā - papīrs izskatās balināts ar hloru).
Tādēļ, lūdzu, neuztveriet manu raksta virsrakstu kā rupjību vai metaforu, jaunais e-talons, ko izdrukā sabiedriskā transporta vadītāji, ir milzīgs papīra gabals, kuram tā vien prasās otreizēja izmantošana.