http://foto.delfi.lv/my_album/17919/"> Foto galerija
Kā pastāstīja VUGD preses pārstāve Inga Vetere, bija radušās aizdomas, ka lidmašīnai, kurā lidoja aptuveni 100 cilvēki, jau pacelšanās laikā Īrijā plīsusi viena no riepām. Glābēji informāciju par lidmašīnas iespējamiem bojājumiem šovakar saņēmuši pulksten 17, un pēc trauksmes signāla saņemšanas uz lidostu nekavējoties devās liels skaits VUGD un medicīnas darbinieku, lai nepieciešamības gadījumā varētu sniegt palīdzību. Lidmašīnai Rīgas lidostā pēc saraksta bija jānosēžas pulksten 18.05, taču ielidošanas laiks vairākkārt tika atlikts, līdz tā nosēdās pulksten 18.53. VUGD informēja, ka lidmašīna veiskmīgi nosēdusies, izmantojot esošo šasiju. Kā novēroja aģentūra LETA, no malas vērojot nosēšanos, nebija iespējams pateikt, ka lidmašīnai būtu radušās kādas problēmas - tā droši nosēdās uz skrejceļa, aizbrauca līdz tā galam, nogriezās no skrejceļa, taču neturpināja ceļu līdz pašam lidostas terminālim, bet gan pasažierus no lidmašīnas pa pārvietojamiem trapiem izlaida tūlīt pēc nogriešanās no skrejceļa. Kā atzina "airBaltic" korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags, pēc lidmašīnas pacelšanās Dublinas lidostas darbinieki bija pauduši aizdomas, ka tai varētu būt plīsis viens no riteņiem. Tā kā lidojumu drošība ir "airBaltic" prioritāte, pēc šādu aizdomu saņemšanas tika izsludināta trauksme un pilnīgas drošības nolūkos mobilizēti glābēji, taču pašlaik nekādā gadījumā nevar apgalvot, ka lidmašīnai tiešām būtu notikuši kādi bojājumi, sacīja Vanags. To varēšot pateikt tikai pēc uzņēmuma tehniķu slēdziena saņemšanas. Lidmašīna veica drošu nosēšanos bez jebkādiem starpgadījumiem, piebilda Vanags.