local-stats-pixel

Vai tas var būt??? - Citplanētieši uz MIR!!!!11

Kosmosa stacija MIR tika iztīrīta un no tās izvācā kosmanauti, lai nogāstu nevajadzīgo mākslīgo pavadoni. Taču pirms tā tika veiktas pārbaudes pēc citām dzīvības formām, kas varētu nelabvēlīgi ietekmēt zemes atmosfēru un ekosistēmu. Kad NASA pievienojās Krievijas kosmosa programmai, šajā misijā, viņi nonāca pie neparastiem aklājumiem. Šajā laikā, kamēr MIR atrodas zemes orbītā, tā ir pārcietusi vairākus enerģijas uzplūdus no ārpuses. 1998. gadā NASA zinātnieki svāca paraugus no MIR virsmas un gaisa. Atverot MIR kvantu moduli Kvant-2, viņu acīm pavērās neparasts atklājums - lode ar ūdeni. Pēc aculiecinieku stāstītā, lode ir bijusi basketbola bumbas lielumā. Pārmeklējot atlikušo kuģi tika atrastas vairākas šādas lodes vietās, kur tās nekādīgi nevarēja nonākt cilvēka darbības rezultātā. Viena no vēlāk atrastajām lodēm ir bijusi duļķaina brūna un viena pienam līdzīga viela. Nogādājot ūdens paraugus uz zemi un tos izpētot, zinātnieki atklājuši vairākas baktērijas un citas dzīvības formas. Temperatūra šajās vietās ir bijusi 82 grādi pēc fārenheita, perfekta mikroorganismiem. Švešas dzīvības formas tika atrastas arī uz gumijām apārt iluminatoriem, kosmosā iešanas tērpu detaļām, kabeļu instalācijas, caurulēm, saziņas līdzekļiem. Tuvākajā nākotnē astranautiem vairs nevajadzēs sūtīt mikroorganismu paraugus uz zemes, viņi tos varēs izpētīt turpat kosmosā. Šādi mikroorganismi var būt nopietns drauds cilvēku dzīvībām un kosmosa kuģiem. Jau gadiem ilgi astranauti uz MIR bija noraizējušies par nevēlamu citplanētu dzīvības formām uz viņu kuģa.
Paliek atklāti jautājumi, vai šādas dzīvības formas nevar brīvi ienākt zemes atmosfērār citiem mākslīgajiem zemes pavadoņiem, vai meteoriem, gadijumā, ja tie pārdzīvo sadegšanas temperatūru? Un ja tā, vai tie nevar pilnībā iznīcināt zemes ekosistēmu? Kamēr viens no cilvēku rašanās veidiem varētu būt tieši ciplanētu dzīvību formu nonākšana uz zemes. Ja tā, vai mēs drīz nesastapsimies ar sen neredzētiem radiem?
Reklāma
Reklāma

Lai tik naak norausies
Sausmas ko man darit!Rokas mazgat vaig!
Interesanti...
Labs raksts. P.s. ir astronauti, nevis astranauti...
2 Slam - tu lasīt māki, tur tak rakstīts pēc F! LOL 82F = ~ 28,8oC
Anonīmais - ne visi ir tik gudri kā tu :) par rakstu - interesanti :)
šajās vietās ir bijusi 82 grādi (Plusā vai mīnusā?)
kas tur interesants? ;D atsauci no pirmavota vari iedot, lai mums nav jādomā atkal, ka tie ir slima suņa murgi, bet no koutkadas oficiālas lapas? tādu sensacionālu rakstu ir pilna gogle bez pamatota izskaidrojuma :D
Labāk būtu priecājušies par jaunu mikroorganismu atklašanu, nevis sākuši tos akli pelt cilvēku iznīcības drudos, kas, manuprāt, galīgi nav pamatoti.
neko sev.