local-stats-pixel

Rail Baltica19

86 5

Personīgi uzskatu ka šis ir ļoti labs projekts.emotionAtbalstu vienozīmīgi 2. variantu, jo ar šādu ātrumu ceļā ar vilcienu pāri Latvijai nebūs jāpavada gandrīz 4h :D:D

Projektam it kā jābūt pabeigtam 2013. gadā, taču domāju, ka tas nenotiks, jo Latvija to bremzē, kā vienmēr emotion

Rail Baltica ir viens no prioritārajiem projektiem Eiropas Savienības Trans-Eiropas transporta tīklos (TEN-T). Projektā ir iesaistīta Somija, Baltijas valstis un Polija, kā arī Vācija. Tas paredzēts, lai savienotu Somiju, Baltijas valstis un Poliju, kā arī uzlabot saikni starp Centrāleiropas un Austrumeiropas valstīm un Vāciju.  Tā paredz nepārtrauktu dzelzceļa līniju no Tallinas (Igaunija), uz Varšavu (Polija), ejot caur Latviju un Lietuvu.  Sekcijā no Helsinkiem uz Tallinu kravu pārvadājumi un pasažieru pārvadājumi tiks darbināti ar pastāvošo transportu, prāmjiem.  Kas nākotnē ierosinātu Helsinkiem uz Tallinu būvēt tuneli, kas varētu nodrošināt dzelzceļa līnija starp divām pilsētām. Dzelzceļš starp Tallinu un Varšavu garums ir vismaz 950 km.

Ir divas iespējas kā uzbūvēt šo dzelzceļu.

Variants viens ir uzlabot  esošo dzelzceļu Joniškis - Rīga - Tartu - Tallina kur ātrums var sasniegt līdz 160 km / h, saglabājot krievu gabarītus sliedēm, un būvēt jaunu dzelzceļu Kaunas, Joniškis ar 160 km / h. Pasažieriem būs jāpārsēžas citā vilcienā Kauņā.

 Otrā iespēja ir jauna dzelzceļa būve ar 200 km / h ātrumu un standarta gabarītu: Trakiški-Kauņa-Joniškis-Rīga-Pērnava-Tallina. ES augsta ātruma direktīvā ir teikts, ka līdz jaunām TEN-T līnijām jābūt 250 km / h ātrumam, kā arī jauninājumus 200 km / h ātrumu, bet to ir grūti finansēt , jo tad izmaksas sasniegs aptuveni 2 miljardus Eiro.

86 5 19 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 19

0/2000

Aha! Būs, būs!:))))

17 0 atbildēt

Nebūs visdrīzāk nekad, vadība vēl pērnajā rudenī nogrieza ES līdzfinansējumu no Kohēzijas fonda šim projektam.. un vieni paši mēs šo, protams, nekad nepacilsim.  TEN-T šobrīd LV finansē kaut ko drusku citu, turklāt naudas ziņā viņu finansējums nestāv klāt tam, ko varētu dabūt no KF.

6 0 atbildēt

nu nē, cauri latvijai vien dzelzceļš izmaksās 2 miljardus eiro - padomā tak, ja gandrīz 2 milj. ls izmaksā 60m garš tunelis no sotckmana līdz origo! :D

5 0 atbildēt

yeeeey maniem maz maz bērniem būs 200 km/h ātrs vilciens!..

5 0 atbildēt

nav jēga būvēt tāpat 2012. gadā būs pasaules gals.:D:D:D

bet, ja nopietni es par 1. variantu.:)

5 0 atbildēt

:D skaidrs uz 2020. gadu būs gatavs :D

4 0 atbildēt

Jā sapņo ar acīm ciet!

4 0 atbildēt

Kā vienmēr,

4 0 atbildēt

Es atbalstu pirmo  variantu, jo esmu no ziemelljvidzemes.:)

4 0 atbildēt

🖖

2 0 atbildēt

Projektam it kā jābūt pabeigtam 2013. gadā, taču domāju, ka tas nenotiks, jo Latvija to bremzē, kā vienmēr Zelta vārdi :D

2 0 atbildēt

varbūt kaut kad...bet ne 2013...nu vismaz ne pie mums

2 0 atbildēt

atbildot uz FALKEN komentāru " ļoti interesants raksts, esi labi pacenties k... " Jā. Tu vispār necenties :D

3 1 atbildēt

ļoti interesants raksts, esi labi pacenties kamaz

2 0 atbildēt

vsp interesants projekts, buutu ljoti labi, ja izdotos realizeet, 

0 0 atbildēt

😀

0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt