local-stats-pixel

Nejēdzīgie RS maršruti!55

273 36

Sūdzība mana ir par rīdzinieku ikdienas aktuālo Rīgas satiksmes nejēdzīgajiem autobusiem, tramvajiem, trolejbusiem, kuri protams kursē reti un nav izdevīgi cilvēkiem! Lūgums komentēt un rakstīt vēl par kādiem maršrutiem, kuri rada cilvēkiem galvassāpes un kurus būtu nepieciešams koriģēt!
*Problēma ir arī tajos transportos, kuri dublējas lielu maršruta daļu, tā vietā, lai novirzītu pa citiem ceļiem, citu maršrutu, iedzīvotāju ērtību dēļ!

Tramvaji! -
3. tramvajs (Dole - Jugla)
9. tramvajs (Dole - Aldaris)
- Abi divi tramvaji kursē tikai darba dienās.
3. tramvajs kursē apmēram katru stundu, līdz plkst. 20.00 no abiem galapunktiem.
9. tramvajs kursē tikai 8 reizes dienā no Doles līdz Aldarim, ar lielu pauzi dienas laikā un līdz plkst. 18.20 no Doles, bet no Aldaris tikai 5 reizes dienā, jo pārējie 3 reisi kursē jau uz tramvaju depo.
* Kāda jēga no šiem tramvajiem? Varbūt tomēr pārskatīt reisu skaitu, pārkārtot, palielināt, vai slēgt šos maršrutus?

Trolejbusi! -
20. trolejbuss (Latvijas Universitāte - Televīzijas centrs)
24. trolejbuss (Pētersalas iela - A/S Dzintars)
- 20. trolejbuss brauc ļoti īsu maršrutu, katru dienu, katru stundu no ~ 7.00 - 00.00 abiem galapunktiem, bet brīvdienās kursēt sāk no 16.00 no abiem galapunktiem. Vēl jo vairāk, Televīzijas centra galapunktam netālu ir citu transportu pieturas.
24. trolejbuss kursē katru dienu, bet reti. No abiem galapunktiem kursē tikai no ~ 6.00 - 8.30, tad liela pauze un tad atsāk no 15.00 - 18.00 un tas arī viss. Brīvdienās no abiem galapunktiem tikai no plkst. 9.00 - 15.00.
Lai jau ir tas 20.trolejbuss, jo viņš kursē tikai viens gabals, bet varēja jau izveidot jēdzīgāku maršrutu, piemēram līdz Televīzijas tornim, bet 24.trolejbusam pakārtot reisu skaitus visas dienas garumā, pat ja iznāk reti, vai arī slēgt ciet. Kāda nākotne? 24. trolejbusam tikai maina reisus un drīz vispār kursēs vēl mazāk un maršruts tagad iznāk ir lieks, jo netālu ir 19.trolejbusa pietura un gandrīz visu maršrutu viņi dublējas.

Autobusi! -
4z. autobuss (Abrenes iela - Zolitūde)
30. autobuss (Stacijas laukums - Bolderāja)
33. autobuss (Abrenes iela - Kundziņsala)
34. autobuss (Pļavnieki - Saulīši)
35. autobuss (Abrenes iela - Pleskodāle)
47. autobuss (Abrenes iela - Šķirotava)
49. autobuss (MAN TESS - Rumbula)
54. autobuss (Abrenes iela - Voleri)

(Autobusa maršruti 33, 34, 47, 49, 54, piemēram uz saviem galapunktiem kursē vieni paši, nedublējoties ar citiem maršrutiem, kas jo vairāk rada nepieciešamību pakārtot reisus visas dienas garumā, jo lielu ceļu tie protams dublējas ar citiem transportiem, bet braucot jau uz savu galapunktu, tie brauc vieni paši, tad kāpēc iedzīvotājiem jāiet no kādas tuvākās pieturas (kas var atrasties vairāku kilometru attālumā!!!) kur brauc citi transporti un jāiet pa ceļu kur ir autobusa pieturas, kur diemžēl autobuss nekursē tajā laikā kad vēl citi transporti aktīvi veic savus reisus?)

- 4z. autobuss kursē tikai 5 reizes dienā, no Abrenes ielas 8.00 - 19.15, ar lielām pauzēm un tikai darba dienās. Nu lūk, pasakiet man kāds, kāda šim autobusam ir jēga? Kaut kāds murgs, ne autobuss un kursē visretāk no visiem sabiedriskā transporta maršrutiem.
- 30. autobuss, vajag mainīt maršrutu, jo visu ceļu dublējas ar 3.autobusu un tā ir nejēdzība. Kursē tikai darba dienās, 18 reizes dienā, no Bolderājas 5.55 - 8.20, ar lielu pauzi un tad atsāk no abiem galapunktiem no 16.00 - 19.00 un tas arī viss. Jēga? Nekāda, jo labāk tad tos reisus pielikt pie 3.autobusa, nekā uzturēt šos liekos maršrutus, kas aizņem tikai pieturu sarakstu vietas.
- 33.autobuss, labi, vienīgais autobuss Kundziņsalas rajonam un tas protams ir nepieciešams, bet kursē tikai 12 reizes dienā, ar pārtraukumiem, bet tas ir vienīgais autobuss uz konkrēto vietu, kas apkalpo arī cauri braucamo Sarkandaugavu, bet katru dienu, no Kundziņsalas 5.55 - 22.00.
- 34. autobuss, nejēdzīgāks par nejēdzīgāku. Kursē tikai no Pļavniekiem, ne no Centra kā vairums, maršruts īss, tikai darba dienās un 7 reizes dienā, no Pļavniekiem 6.30 - 19.45, ar lielām pauzēm. Vienīgais maršruts uz Saulīšiem.
- 35. autobuss, kursē 12 reizes dienā, no rīta līdz vakaram, tikai darba dienās, no Abrenes ielas ~6.00 - 22.50. Kopš pagarināja maršrutu, cilvēku izmanto daudz vairāk šo autobusu, bet nekādas reisu izmaiņas tā arī nav.
- 47. autobuss, kursē 12 reizes dienā, no Abrenes ielas ~ 6.30 - 19.21, ar lielu pauzi dienas laikā, no Šķirotavas ~ 5.30 - 18.30, tikai darba dienās. Neredzu jēgu šim maršrutam pilnīgi nekādu, ja kursē pārsvarā tukšs.
- 49.autobuss, kursē vairāk kā 25 reizes dienā, no Rumbulas 6.00 - 18.10, liela pauze dienas laikā, no MAN TESS 6.40 - 19.15 un tas arī viss. Autobuss jau ērts, bet vajadzētu tomēr pārkārtot reisu skaitus, katru stundu un visas dienas garumā. Kursē tikai darba dienās.
- 54. autobuss, kursē 12 reizes dienā, katru dienu, bet no Voleriem 6.20-10.00, liela pauze un tad atsāk no 15.00-18.30, bet no Abrenes ielas 7.00-9.15, liela pauze un tad atsāk no 14.20-19.15 un tas arī viss. Autobuss jau labs, tikai reisus vajag pakārtot savādāk, jo autobusu izmanto daudzi, jo tas brauc cauri Iļģuciemam.

Tāds lūk mans apkopojums. Kāpēc daudzi transporti kursē tikai līdz vakaram ap 19.00 ? Cilvēkiem jātiek mājās arī pēc 19.00 un kāpēc tad citi kursē līdz 22.00, 23.00, 00.00, bet daži šādi maršruti ir izolēti no šiem laikiem, kas liek izolēt arī cilvēkus kuriem šis maršruts ir nepieciešams, lai tumsas, vakara laikā droši nokļūtu uz savām mājām, bet transports vairāk nekursē? Pilnīgs murgs, nepārdomāti, nesakārtoti. Visiem šiem transportiem ar saviem mazajiem reisiem vajadzēja kursēt vismaz līdz 22.00 (Izņemot 33., autobusu, kurš tā arī kursē), bet tie diemžēl nekursē un cilvēkiem nākas vien meklēt citas iespējas, jo RS ir iedomājusies, ka dažās vietās cilvēki gulēt liekas jau ap 18.00, 19.00...
Ko lai piebilst? Katra aktuālais sabiedriskais transports ir ar lieliem mīnusiem.Cilvēki daudzi neievēro citus transporta maršrutus, jo izmanto tikai sev nepieciešamo, kurš kursē visas dienas garumā, bet atveriet acis un paskatieties citus maršrutus, kuri beidz kursē, tad kad tu iespējams tikai domā par sava darba beigām.
Nevienlīdzība pret cilvēkiem. Ar ko sliktāki ir tie cilvēki, kuri dzīvo šajos retajos kursējošo transportu galapunktos?

Vajag beidzot sakārtot visus nejēdzīgos maršrutus, cilvēku drošības, ērtību dēļ, nevis peļņas dēļ.
Cilvēki neievēro šos retos maršrutus, tāpēc nesteidzās, bet dažiem jāskrien lai paspētu uz pēdējo reisu, kur nākamais kursēs tikai no rīta, citā dienā...
Varbūt labāk slēgt tos maršrutus ciet, lai neķircinātu cilvēkus, vai labāk, lai kārtējo reizi palielinātu reisu skaitu kādam autobusam, piemēram, kamēr citiem samazina reisus, par kuriem cilvēki maksā lielu naudu par biļeti, tamēr 22.autobusam tikai palielina, lai gan vakaros manāms patukšs. Lielākas cenas, mazāk reisu, senāk pa 0.20 ls, bija 2, 3 x vairāk reisu skaitu daudziem maršrutiem. Kur loģika? Nav ko pirkt to visu dārgāko, lai nebūtu jāceļ biļešu cenas. Diez, kur tos jaunos transportus liek, ja reisus samazina? Kāpēc tie autobusi stāv un pūst parkā? Kam viņi tika pirkti un pa kādu naudu, ja viņi atļaujas vienkārši tos atstāt parkā? Dienas laikā, Imantas parkā stāv pilns parks ar autobusiem!

Ļoti labs piemērs, kā vajadzētu kursēt daudziem autobusiem, ir autobuss 28., Jugla 3 - Langstiņi, kurš kursē katru dienu, vienā un tajā pašā laikā un saraksts izskatās ļoti normāli.

Rīgas satiksme aizbildinās ar to, ka šādi maršruti neatmaksājas, bet diez kā, ja tie kursē pārsvarā pārpildīti, jo cilvēki pat gaida tos retos reisus, lai tiktu uz sev nepieciešamo vietu un diez lai kā cilvēku aktivitāte būtu liela, ja šādi maršruti ir reti manāmi uz ielas un cilvēkiem nav izdevīgi gaidīt stundu un vairāk? Attaisnojumi vienmēr, jo darīt lietas labā, uzklausīt cilvēkus nav vēlme...

PALDIES, maz ticams, bet cerams, ka Rīgas satiksme ko darīs lietas labā un ņems vērā cilvēku ieteikumus! Cilvēki tomēr labāk zina, jo cilvēki ir klienti kuri izmanto jūsu pakalpojumu!
PALDIES!


(Nokopēju savu tekstu no portāla www.sudzibas.lv)

Reklāma
273 36 55 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 55

0/2000

labi, ka mums internetā ir tādi speciālisti, kas veikuši tirgus analīzi, izpētījuši iedzīvotāju kustību ikdienā un jau izlēmuši kas darāms, lai uzlabotu situāciju emotion

 

 

sarkasms protams

48 1 atbildēt

Nu 3. tramvajs gan ir noderīgs. Ērtākais transports, kas savieno Ķengaragu un Juglu.

22 0 atbildēt

Ja tu sēdi mājās 24/7 tad neviens nav vainīgs, visi transporti ir vajadzīgi!

15 0 atbildēt

Pilnīgi Tev piekrītu. Par tramvajiem man bija tādas pašas pārdomas kā Tev. Un man ļoti ērts ir 49. autobuss, gribētos, lai kursē biežāk, ilgāk un arī svētdienās. Turklāt tas gandrīz vienmēr ir pilns, tā ka par neefektivitāti nevar sūdzēties!

7 0 atbildēt

high five! tie 3. un 9. reizēm būtu tiiiiiik noderīgi, bet, ņemot vērā, ka kursē tik reti, pilnīgi škrobe.

piemēram, minētajam 22. autobusam tā saucamajās PIK stundās būtu jākursē daaaauuuudz biežāk...

es naivi ceru, ka etalonu reģistrēšanas sistēma ļaus RS darbiniekiem daudz labāk izprast, kurā laikā transporti vajadzīgi un kurā var laist mazāk. jo ja ar to sistēmu nav iespējams noteikt ko tādu, tad tā tiešām ir pilnīgi bezjēdzīga padarīšana...

7 2 atbildēt

Jau sudzibas.lv neguvi nekādu atbalstu, centies laimi tagad šeit sameklēt? Nopērc mašīnu un tad nebūs jāsatraucas par citiem cilvēkiem emotion

5 0 atbildēt

Liec mierā šos maršutus!!! Tie ir palikuši vien retie, kas savieno garākus maršrutus, nevis kā citi līdz centram, tad pārkāp - maksā atkal.

5 0 atbildēt

Nu ja! 

Ziemā mīnus 25 un rvt skolnieki 2km ar kājām iet līdz kundziņsalai! 

Super!

4 1 atbildēt

ja vinji ir, taatad vinjus vajag! es driizaak uzskatu, ka dzeltenie e-taloni ir kapitaala naudas izmeshana!!!

 
3 0 atbildēt

Par trolejbusiem/autobusiem neko nezinu, bet par tramvajiem gan ir viedoklis. Redz to 8 un 3 ieviesa tāpēc, ka bija baigās sūdzības par faktu, ka reāli nav neviena maršruta, kas savienotu vienu Rīgas galu ar otru, bez pārsēšanās centrā. Nu labi, maršrutu uztaisīja. Bet tik reti... jēgas vienalga nekādas. Naudas sūknēšana.

3 0 atbildēt

shitas jau tev jaasuuta ttieciigajam uznjeemumam, ko ta tu pa portaaliem? parasti mirstiigie ko ta te dariis??

1 0 atbildēt

vispār ko tu ņaudi ?! tiešām ,iegādājies auto un problēma atkritīs...

man laukos autobuss vispār kursē tikai 3 reizes dienā : 6 no rīta, 12 pusdienā, un 18 vakarā... ko nu...

1 0 atbildēt

4z ir labs emotion

1 0 atbildēt

30. ir noderīgs, parasti brauc daudz ātrāk par 3. un tas 30. manliekas skaitās kā ekspresis.

1 0 atbildēt

oho,aprīnoju ka tev pietika pacietības,lai uzrakstītu šo rakstu..

bet nu es priecājos,ka nedzīvoju rīgā. :) 

0 0 atbildēt

es atceros tos vecos trolejbusus no aptuveni 4gadu vecuma, kur gan viņi palikuši?

0 0 atbildēt

no kuras dirsas tu raavi ka shos marshrutus nevaig?? retard...

2 2 atbildēt

Tāāāāā piekrītu raksta autoram par 3. un 9. tramvaju. Bet nu slēgt gan nevajadzēt. Dažu reizi noder, ka var pa tiešo no kādas Bērnu Pasaules pieturas līdz Ķengaragam aizbraukt. Vismaz darba dienās. Nav jāpārsēžas. Un līdz Sarkandaugavai darba dienu rītos ar pa tiešo no Ķengaraga var aizbraukt.

0 0 atbildēt

nedomāju ka dēl 4 cilvēkiem viņi izveidos jaunu maršruta laiku. 

Domāju ka vairāk cilvēku grib laicīgāk nokļūt uz centru nekā noteitka skaita cilvēku grupa uz kautkādu Rīgas nostūri!  viņi skatās,kā viņiem pašiem tas ir izdevīgāk nevis pēta kam cikos beidzas darbs un kur kurš dzīvo!

 

tam domāti ir mikriņi un takši!

0 0 atbildēt

pie 4z nepiesienies! NODER! Pabrauc Tu tikai ar 4to uz skolām!

0 0 atbildēt