local-stats-pixel

LV ražotne61

83 5
Lepojamies ar to kas IR Latvijā

''AS Laima'' garšīga šokolāde un kā Jums šķiet?

Ieskats vēsturē.

AS LAIMA vēsture sākās 19. gadsimta beigās. 1870. gadā rūpnieks Teodors Rigerts iesāka šokolādes izstrādājumu gatavošanu Rīgā. Viņa tradīcijas 1924. gadā pārņēma AS LAIMA, paplašinot ražošanu un pārdodot produkciju ne tikai Latvijā, bet arī Francijā, Anglijā, ASV u.c. 1881. gadā tika dibināta konservu un konfekšu fabrika L.W.GOEGGINGER. Uzņēmumā ražoja gan konfektes, šokolādi un biskvītus, gan arī dažāda veida konservus. 1940. gadā abus uzņēmumus nacionalizēja un pārdēvēja par konditorejas fabrikām LAIMA un UZVARA. LAIMA specializējās šokolādes konditorejas, bet UZVARA - cukura konditorejas ražošanā.
1993. gadā LAIMU un 1994. gadā UZVARU privatizēja, un no valsts uzņēmumiem tās kļuva par privātām akciju sabiedrībām. 1998. gada janvārī AS LAIMA apvienojās ar AS UZVARA, paturot nosaukumu AS LAIMA un saglabājot divas tirdzniecības markas - LAIMA un UZVARA.

AS Laima ražotne, kā top šokolāde :)

Mūsu šokolādes ceļš sākas Āfrikā pie Gvinejas līča, četrus grādus uz Ziemeļiem no ekvatora, kur valdījusi senā Ašanti impērija. Portugāļi un briti šo vietu dēvēja par Zelta Krastu. Tur tagad atrodas Ganas Republika. Jau kopš seniem laikiem “Laimas” šokolādes gatavošanā tiek izmantotas tikai aromātiskās Forastero kakao šķirnes pupiņas. Tropu plantācijās koptais kakao koks sāk dot augļus astoņu gadu vecumā. Lielos augļus pēc novākšanas pāršķeļ ar mačetēm, atver un, pārklātus ar kakao lapām, atstāj saulē, lai tie “izsvīst”. Tad no katra augļa izņem tur esošās 30 līdz 50 pupiņas, ko plānā kārtā izliek kaltēties. Ik pa brīdim tās rūpīgi apmaisa, lai labāk izžūtu. Pēc pēdējās karsēšanās Ganas saulē kakao pupiņas nonāk galvaspilsētas Akras ostā, kur iesāk vairāk nekā desmit tūkstošu kilometru garo jūras ceļu uz Latviju.
Alus darītava ''Cēsu alus'', kuram tad šī manta negaršo ? emotion

Cēsu alus misija

Sagādāt prieku un radīt pozitīvas izjūtas patērētājiem, veldzējot viņu slāpes ar augstvērtīgu alu, sidru, kokteiļiem, sulām un citiem bezalkoholiskajiem dzērieniem. Būt par uzticamu partneri klientiem, īstenojot efektīvu mārketinga politiku, tādejādi nodrošinot tiem pieaugošu peļņu. Ļaut justies labi darbiniekiem, motivēt viņus dinamiskam darbam radošā un profesionālā kolektīvā un nodrošināt ekonomisku stabilitāti un izaugsmes iespējas. Rūpēties par sabiedrību, atbalstot kultūras, sporta un dabas aizsardzības projektus. Mūsu prioritāte – Cēsu pilsētas un Vidzemes reģiona attīstība. Attaisnot īpašnieku uzticēšanos, godprātīgi strādāt, veiksmīgi sasniegt izvirzītos mērķus un būt vadošajam uzņēmumam Latvijas dzērienu tirgū.
Reklāma
Reklāma
Reklāma
83 5 61 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 61

0/2000
marcis1252 būs vēl man raksti par LV ražotni :) dažnedažādas nu par to mīnusu gan nezinu kurš ielika
11 5 atbildēt
« 1  2  3  4 »