6 veidi kā ražotāji mūs čakarē.4
92
2

Zīmogi uz iepakojuma. "Ēd ar karotīti", "Kaimiņu Saša saka, ka šitais ir labs", "Es apēdu puskilo šitā un nesaindējos nemaz, nemaz" zīmogi utt. Biezi vien firmas pašas uz ātru roku uztaisa organizācijas kas piešķir šādus zīmogus, novērtējums utt. radot nepamatotu viedokli par šī produkta pārsvaru pār pārējiem.

Visu veidu deluxe, premium, heavy duty utt. veida produkti. Lai arī ciks skaisti neizskatītos visi šie milzīgie vārdi uz iepakojuma, nav nekāda veida kā noteikt vai šis produkts tiešām ir premium vai nē. Faktiski to var štancēt uz jebkāda veida produktiem un tas nebūs nelikumīgi jo visi šie jēdzieni ir ļoti interpretējami.

"Šis produkts uzlabo visu" taktika reklāmās. Pieņemsim reklāmā parāda norūpējušos sievu kura ir nogurusi no bērniem un sēž ar nokārtu galvu pie virtuves galda. Pēkšņi viņa ierauga ka uz galda stāv vispasaules labākie cepumi un viņa atkal sāk smaidīt un samīļo bērnus. Šādi reklāmas spēlē uz zemapziņu liekot domāt ka ja jums būs šie cepumi jūs būsiet labāki vecāki un jutīsities labāk kopumā.

Zīmola maiņa. Firmas dažreiz vienkārši nomaina savu zīmolu uz citu, kas izskatās pēc kvalitatīvāka un ieejot veikalā jūs izvēlaties nevis SCONY bet SQONY firmas televizoru jo otrais izskatās daudz labāk, lai gan tas ir viens in tas pats.
Tev patiks šie raksti
