Sājumā šķiet tik dīvaini biznesi, bet kāpēc gan ne?
Cilvēkiem izdoma ir un tas priecē. Viņi tagad ir bagāti cilvēki un var lepoties ar to. Cik nu šie biznesi ir dīvaini jums jāspriež pašiem!! :D
1. Precēts vīrs, kas izveidoja „mīlas dēku” tīmekļa vietni precētiem cilvēkiem.
Ashleymadison.com ir iepazīšanās portāls, tomēr tas ir atšķirīgs no citām tāda tipa vietnēm ar to, ka reģistrēties var tikai precēti cilvēki, un tie, kas vēlas iesaistīties mīlas dēkā ar precētu cilvēku. Saita sauklis ir „Dzīve ir īsa! Iesaisties mīlas dēkā!” Portāla dibinātājs ir izbijis advokāts Noels Bidermans, kurš lai cik dīvaini tas neskanētu, tomēr ir laimīgi precējies. Lai gan viņa bizness tiek uztverts kā kaut kas ļoti slikts (atgādinām: krāpšana ir slikta!), tomēr tas, ka portālā reģistrējušies 3,2 miljonu cilvēku, acīmredzami norāda uz to, ka viņš izdarījis arī ko labu.
2. Vīrs, kas nopelnīja miljonu ar mājdzīvnieku atkritumu izvešanu.
Ievērojamākais vīrs „suņa izkārnījumu” savākšanas biznesā ir Metjū Osborns, kas vada Pooper-Scooper.com. Viņš pat nenojauta, ka šis bizness kādu dienu viņam atnesīs miljonus. Senajā 1987. gadā Osborns strādāja divus pilnas slodzes darbus, pelnot mazāk kā 6 dolārus stundā par katru no tiem. Viņam bija sieva, meita un dēls, kuram drīz bija jānāk pasaulē, viņš bija izmisis, domājot kā nopelnīt papildus naudu. Tad viņš uzzināja, ka 15 jūdžu apkārtnē no viņa mājām bija ap 100 000 suņi, un nolēma atvērt uzņēmumu „Pet Butler”. Bizness lēnām sāka plaukt un lai gan darbs bija netīrs, Osborns saka, ka esot izbaudījis klientu apmierinātību. Galu galā Osborns nodarbināja 7 cilvēkus un viņam piederēja sešas kravu mašīnas, kas apkalpoja 700 regulāros klientus. Šodien „Pet Butler” ir lielākais mājdzīvnieku atkritumu izvešanas uzņēmums valstī un apkalpo vairāk kā 3,000 klientus.
3. Pusaudzis, kas pārdod ievārījumu – taisītu pēc vecmāmiņas receptes.
Kamēr veiksmīgākie uzņēmēji pelna naudu taisot populārus web saitus, Freizers Dohertijs to izdarīja daudz tradicionālākā veidā. Freizers jau 14 gadu vecumā, vecāku virtuvē, sāka gatavot ievārījumu pēc savas vecmāmiņas receptes. 16 gadu vecumā viņš pameta skolu, lai strādātu savā ievārījuma biznesā – „SuperJam” uz pilnu slodzi. „SuperJam” pārdod apmēram 500 000 burkas gadā, kas ir apmēram 10% no Anglijas ievārījuma tirgus. Dohertija ienākumi ir 1- 2 miljoni.
4. Kompānija, kas izgudroja suņu aizsargbrilles.
Aizsargbrilles suņiem? Izklausās diezgan muļķīgi, vai ne? Bet ne tad, ja kāds tiešām sāk to ražošanu un to pārvērš miljonu vērtā uzņēmumā. Šim biznesam pievērsuši uzmanību tādi mediji kā CNN, Women’s World, People, Regis and Kelly, National Geographic and Animal Planet.
Kompānija, pēc tam, kad bija aizgājis bizness ar suņu aizsargbrillēm, sāka pārdot arī citus aksesuārus dzīvniekiem – mugursomas, peldēšanas vestes, cepures un rotaļlietas.
5. Vīrs, kas tirgo plastmasas „vēlēšanās” kaulus.
Kurš gan spētu iedomāties, ka kāds kādreiz varētu pārdot plastmasas kaulus? Bet, lūk, kāds tomēr atradās. Kens Ahroni bija neapmierināts ar to, ka katru gadu tikai divi cilvēki, kas pie Pateicības dienas galda tiek pie tītara kauliem, var ievēlēties vēlēšanos. Tāpēc viņš izgudroja „LuckyBreak”, kompāniju, kas veido mākslīgus „vēlēšanās” kaulus. Tagad kompānija taisa 30, 000 šādus mākslīgos kaulus dienā, pārdodot tos gan atsevišķiem cilvēkiem, gan uzņēmumiem reklāmas vajadzībām. Pārdošanas ienākumi ir vairāk kā 2,5 miljoni dolāru gadā.
Reklāma
6. Mājsaimniece, kas izgudroja siltinošo spilvenu.
Kādu dienu Kima Levina aizdomājās, ka ja viņa ieliktu dažus kukurūzas graudus drēbē, sašūtu to kopā, un tad ieliktu to mikroviļņu krāsnī, rastos – silts, nomierinošs spilvens. Tajā pat dienā, viņa piesteidzās pie savas šujmašīnas, lai šo ideju mēģinātu īstenot un tā dzima viņas vairāk kā miljonu vērtā impērija. Sākumā Kima domāja, ka tā varētu būt vienkārši lieliska dāvana bērniem un kaimiņiem. Bet jau pavisam drīz viņa saprata, ka idejai ir milzīgs potenciāls. Kad vietējie bērnu vecāki sāka zvanīt viņai nakts vidū, lai dabūtu vēl vienu spilvenu, viņa saprata, ka viņai radusies pasakaina iespēja. Tā nu viņa sāka staigāt pie vietējiem mazumtirgotājiem, rādot tiem savu spilvenu un beigu beigās vienojās ar Saks Department Store, nododot savu Wuvit spilvenu tirdzniecībā viņu veikalos. Šobrīd viņa ir miljonāre un pat sarakstījusi grāmatu par savu pieredzi mazumtirdzniecībā.
7. Miljons dolāru mājaslapa.
2005. gadā 21 gadu vecais Aleks Tevs no Anglijas, uzsāka darbību pie Miljonu vērtās mājas lapas. Caur to viņš sāka pārdot 1000×1000 izmēra pikseļus, par 1 dolāru katru. Lai gan tā bija pavisam vienkārša ideja, projekts piesaistīja milzīgu preses uzmanību un galu galā ieguva $1,037,100, tādējādi panākot arī neskaitāmus atdarinājumus interneta tīmekļa vietnēs, kuri gan neizdevās, jo ideja vairs nebija jauna.
8. „Attaisnojuma” vēstules darba kavēšanai.
Interneta vietne uzsāka savu darbību, piedāvājot uzrakstīt attaisnojošus iemeslus cilvēkiem, kuriem tādi bija nepieciešami, lai attaisnotu darba kavēšanu. Katra individuāla cilvēka vajadzībām attaisnojuša vēstule tiek uzrakstīta tikai par 25 dolāriem. Tās var būt vēstules, kas šķietami nāk no profesionāliem ārstiem vai slimnīcām, un pat viltus zvērinātās tiesas pavēstes, kā arī autentiskas apbedīšanas biroja programmas. Pašlaik interneta vietne apkalpo ap 15,000 klientu mēnesī.
Reklāma
9. Mūki, kas pārdod printeru kārtridžus.
Tēvs Bernards Makkoijs ir LaserMonks.com izpilddirektors, interneta mazumtirgotājs, kas ar atlaidēm pārdod printera kārtridžus un citas biroja preces. Klienti ir gan privātpersonas, gan baznīcas, gan arī tādi giganti kā Morgan Stanley (Pētniecība) un ASV meža dienests. Uzņēmuma pirmajā darbošanās gadā, ienākumi bija vien 2000 dolāri, bet šobrīd ienākumu apjoms ir pieaudzis līdz 2, 5 miljoniem. Ideja par LaserMonks.com tēvam radās kādu dienu, kad viņa printerim izbeidzās tinte. Viņš izbraukāja visu tuvāko apkārtno, meklējot jaunu tinti, bet nevarēja atrast nevienu, kas to piedāvātu par saprātīgu cenu.
Sākotnēji LaserMonks sastāvēja no pāris mūkiem, kas izpildīja tikai dažus pasūtījumus dienā. Šodien mūki apgalvo, ka apkalpojuši vairāk kā 50 000 klientu un dienā tie izpilda 200 – 300 pasūtījumus.
10. Pusaudze, kas pārdod Myspace „ādiņas”.
Pusaugu meitene, atvēra mājas lapu, sauktu par WhateverLife, kur piedāvāja dažādas „ādiņas” priekš MySpace izkārtojuma, kā arī bezmaksas konsultācijas. Tagad 17 gadus vecā, no vidusskolas atskaitītā meitene nopelnījusi vairāk kā 1 miljonu. Viņa pelna 70 000 mēnesī un viņas mājas lapa piesaista 7 miljonus skatītāju mēnesī.