Rujenes stacija ierīkota līdz ar Valkas-Pērnavas 750 mm dzelzceļa izbūvi (nodots ekspluatācijā 1897. gada 1.augustā). 1937. gadā stacijā ievilkta Rīgas-Rūjienas platsliežu dzelzceļa līnija un stacija pārdēvēta par Rūjienu. 1938. gadā stacijā turpinājās labiekārtošanas darbi, kas saistīti ar platsliežu ceļu izbūvi. 1944. gadā sākotnējā stacijas ēka nodegusi, un pēc kara dienesta telpas ierīkotas nelielā pagaidu namiņā. 1976. gadā, atjaunojot Rīgas-Rūjienas platsliežu dzelzceļu, Rūjienas stacija ierīkota ārpus pilsētas vietā, kur Rūjienas-Ipiķu sākotnējai zemes klātnei pieslēdzas jaunizbūvētais dzelzceļa posms no Virķēnu pieturas punkta. Par stacijas dienesta un uzgaidāmajām telpām līdz pat kustības slēgšanai 1996.gadā kalpoja divi norakstīti dīzeļvilciena vagoni. Dzelzceļa slēgšanas iemsls - tehniskā stāvokļa un saimnieciskās dzīves apsīkums. Dzlesceļu slēdza pa posmiem - Rūjiena Ipiķi, Rūjiena Aloja. Posmu Rūjiena Aloja pēdējais vilciens atstāja 21. septembrī plkst. 5.41. Nepastāvīgie apstākļi veicināja līnijas tālāku slēgšanu. 1997. gada 26. februārī dzelzceļa posmā Limbaži Aloja pie Katvariem notika uzbēruma nobrukums, sākotnēji gan uz laiku, bet faktiski tas kļuva par ieganstu, lai līniju pārtrauktu pilnībā. Posmā Limbaži Skulte pašazieru satiksmi pārtrauca 1999. gada 20. jūlijā. 2003. gadā notika organizēta Skultes Ipiķu posma metālu daļu izsole, metāla daļas tika nodotas metālūžņos. Savukārt Limbažu stacijas inventārs tika nododts Latvijas vēstures dzelzceļa muzejam.
Vilciens - Rūjiena Ipiķi14
Mazbānītis stacijā. Tālie 1930 tie gadi. Vēl ar 750 mm sliežu platumu.
Pirmā platsliežu vilciena sagaidīžana .
Vilciens tālajā 1995. gadā.
Te kādam idiotam niezējuši nagi, tas pats vilciens tikai sadedzināts.
Vilciens Alojas stacijā 1980 ajos gados.
Alojas stacija
Intes stacija
Lādes stacija