1914 gadā blakus vecajam uzcēla jauno tiltu.
pirmajā pasaules kara laikā tiltu nedaudz saspridzināja ,bet uzreiz saremontēja ar koka detaļām ,tikai pēc kara sataisija tiltu kārtīgi kā pienākas.
Par cik 1917 g bij saspridzināti un sagrauti visi tilti pari upei ....vīri nolēma uzcelt jaunu tiltu ..Libeckas tiltu no Grēcinieku līdz Šoneru ielai kas bija no dzelzs un koka .dabuja gattavu 2 nedēļās bet pēc citas informācijas 7 mēnešu laikā, tilta garums bija 540 metri.
Vel interesanti jaunais tilts bija maksas dienā bija 400 rbļ iekasējamā nauda.
Darbi tika darīti ar steigu un būvēšanas laikā tikka pieļautas lielas kļūdas .
Tilts bij nestabils un nedrošs palu laikā un kustība bij pārtraukta.
tilta pēdējā diena izrādijās 1924 gada 5 aprīlis kad saspridzinātais ledus sāka iet pa strauju un lieliem gabaliem ,starp dzelzs un Libekas tiltiem ledu lauza 4 ledlauži ,par cik ledus kļuva pa daudz un straume pa lielu kuģiem bij japeld krastā ,bet to paspēja izdarīt tikai 3 kuģi un 4ais ieskrēja tiltā .
bojā gāja visi kuģī esošie cilvēki izņemot vienu kurš aizķērās aiz tilta margām un nokļuva krastā.
Vīri saņēmās un uzblieza atkal tiltu paņemdami veselās sekcijas kasbija palikušas un jau 24 jūnijā Jāņa dienas vakarā tiltu atvēra vaļā.