Raksts par gaisa tramvaju katastrofām pēc kura izlasīšanās tu šādu transporta līdzekli vairs neizmantosi.
Raksts par gaisa tramvaju katastrofām pēc kura izlasīšanās tu šādu transporta līdzekli vairs neizmantosi.
Kavalēzes gaisa tramvaja katastrofa 1976.gadā.
Kavalēzes gaisa tramvaja katastrofa 1976.gadā ir traģiskākā gaisa tramvaja katastrofa vēsturē. 1976.gada 8.martā pārpildītajam vagoniņam nolaižoties no Sermī kalna pie Kavalēzes slēpošanas kūrorta Itālijas Dolomītu Alpos, 40 kilometrus uz austrumiem no Trento, salūza gaisa tramvaju atbalstošā tērauda trose. Vagoniņš nokrita no 200 metru augstuma, noripoja pa nogāzi un apstājās pļavā. Bojā gāja 43 cilvēki, tostarp 15 bērni vecumā no 7 līdz 15 gadiem un 18 gadus vecais vagoniņa operators. Vienīgā izdzīvojusī bija 14 gadus veca meitene no Milānas, Alesandra Piovesana, kura bija skolas ekskursijā kopā ar diviem draugiem. Izmeklēšana atklāja, ka divas tērauda troses krustojās un viena sabojāja otru. Automātiskās drošības sistēma, kurai bija jāpasargā no traģēdijas tika atslēgta. Četri pacēlāja operatori tika notiesāti.
Kavalēzes gaisa tramvaja katastrofa 1998.gadā
Otrā gaisa tramvaja katastrofa pie Kavalēzes pilsētas notika 1998.gada 3.februārī. Divdesmit cilvēki gāja bojā, kad Amerikas Savienoto valstu Jūras kājnieku korpusa EA-6B Prowler lidmašīna lidojot zemāk par minimālo atļauto lidojuma augstumu, lai "būtu jautri" un "pafilmētu skaisto ainavu", ar spārnu aizķēra un pārgrieza gaisa tramvaja gondolas atbalstošo trosi, izraisot tās nokrišanu no 80 metru augstuma. Džozefs Šveitzers viens no šīs lidmašīnas apkalpes locekļiem 2012.gadā atzina, ka atgriežoties bāzē viņš pierādījumu iznīcināšanas nolūkos sadedzināja videokaseti, kurā bija nofilmēts traģēdijas brīdis. Pilots, Kapteinis Ričards Ešbijs, un viņa navigators Kapteinis Džozefs Šveitzers stājās tiesas priekšā Amerikas Savienotajās Valstīs, taču netika atzīti par vainīgiem slepkavībās bez iepriekšēja nodoma un nolaiďībā. Vēlāk viņi tika atzīti par vainīgiem pierādījumu iznīcināšanā par lidmašīnā filmētā videomateriāla sadedzināšanu un tika atbrīvoti no jūras kājnieku korpusa. Katastrofa un vēlākā pilotu attaisnošana saspīlēja attiecības starp ASV un Itāliju.
Sentetjēnas en Devoluī gaisa tramvaja katastrofa. 1999.gada 1.jūlijā traģisks negadījums notika pie Sentetjēnas en Devoluī ciemata Francijā, kad privāts gaisa tramvajs atdalījās no troses pa kuru tas pārvietojās, un iekrita zemāk esošajā akmeņainajā ielejā. Negadījumā bojā gāja visi 20 vagoniņā esošie cilvēki. Nāves gadījumu skaits bija vienāds ar Itālijā notikušo gaisa tramvaja katastrofu gadu iepriekš. Šī katastrofa joprojām ir traģiskākā gaisa tramvaja katastrofa Francijā, un viens no traģiskākajiem šādiem incidentiem pasaulē.
Singapūras gaisa tramvaja katastrofa. 1983.gada 29.janvāri traģisks negadījums piemeklēja Singapūras gaisa tramvaju sistēmu, kad Panamā reģistrēta naftas platforma aizķēra gaisa troses. Rezultātā, divi vagoniņi iekrita ūdenī no 55 metru augstuma. Bojā gāja 7 cilvēki. Bez tam vēl 13 citus cilvēkus nācās glābt ar helikopteri, pēc tam, kad tie tika iesprostoti četros citos vagoniņos. Šī bija pirmā katastrofa Singapūras gaisa tramvaju sistēmā kopš tās atklāšanas 1974.gadā.
Mon Doras gaisa tramvaja katastrofa Francijā. 1965.gada ziemassvētkos Mon Doras gaisa tramvajs transportēja 50 slēpotājus uz Sansī kalna virsotni. Pēkšņi, simtiem metru pirms vagoniņa ierašanās virsotnes stacijā pazuda jauda. Pasažieri visi sakrita uz vagoniņa priekšu un tas sasvērās. 17 pasažieri izkrita ārā un nokrita uz akmeņiem no 20 metru augstuma. Izdzīvoja tikai 10 no tiem.
Psh.. Mūsdienās ir lielāka drošība uzlikta lai nenotiktu negadījumi, un tiek veiktas regulāras apskates.
Ja jau mēs visi sāktu baidīties no negadījumiem, kas ir notikuši, tad nevar braukt ar mašīnu, sabiedrisko transportu (fun fact. Vakar notika negadījums ar mašīnu un autobusu, bet neviens netaisās pārstāt braukt nedz ar mašīnu nedz ar autobusu.) arī ar lidmašīnām vēl cilvēki lido, kaut gan visiem jau būtu jābaidās, ka nav kāds 9/11 vai arī ka nenošauj ar raķeti lidmašīnu. Pat ar kājām ir bīstami iet, jo ja tu nokrīti, un salauz kaut ko, tad tev pat izraksta sodanaudu, kaut gan to tikai dara Lv.
Cilvēki baidieties, jo pat miegā jūs varat nomirt.
Labāk ir izbaudīt dzīvi, un ja mirst, tad neko nenožēlot, jo tāpat no nāves neizbēgt.
Tad jau masinu ari neviens negribes lietot, tikai tapec, ka Tu rakstu par to uztaisisi
omg, tu negribesi kaaapt gaisa tramvajos, jo tu esi maza kuce! noskaties filmu mtf FROZEN. tad redzesi kaa nekaapt un kaa kapt,.
kko par statistiku esi dzirdejis? drizak mirsi auto negadijuma vai vilciena nevis gaisa tramvaja.
Un tu ar savu bailigo vaveriiti vari fukin aizvert mutiiiti mazais maukuri vai maucina fuck off