local-stats-pixel

Swissair 111.1

Tiem kuriem vāji nervi neskatieties. Nodomāju no sava projekta ielikt kādu nodaļu te. Šoreiz par Swissair 111 .

Swissair 111 bija regulārs aviokompānijas reiss ar lidmašīnu McDonell Douglas MD11 (HB-IWF, Vaud) no Ņujorkas uz Ženēvu 1998. gada 2. septembrī. Šis reiss avarēja Atlantijas okeānā uz dienvidrietumiem no Halifaksas starptautiskās lidostas un tuvu pie ieejas Sv. Margaretas līcī Jaunskotijā. Visi 229 cilvēki, kas atradās uz lidmašīnas neizdzīvoja.

Ap 22.10. kapteinis konstatēja dūmu smaku kabīnē kas nāca no kondicioniera. Pēc pāris minūtēm stjuarts novērsa problēmu aizverot gaisa kondicioniera ventiļus. Četras minūtes vēlāk dūmu smarža atgriezās un tie kļuva redzami. Nu abi piloti apsvēra domu lidmašīnu novirzīt uz tuvāko lidostu lai ātri nosēstos. Kapteinis piezvanīja ar Pan-Pan zvanu (apzīmē aktuālu problēmu lidojumā) gaisa satiksmes kontrolētājam un pieprasīja novirzīt reisu uz Logana lidostu bostonā kas bija 560km attālumā, bet dispečeris piedāvāja nolaisties Halifaksas starptaustiskajā lidostā kas atradās 104km attālumā ko piloti pieņēma. Apkalpe uzlika skābekļa maskas un sāka nolaišanos.

Saskaņā ar Swissair kontrolsarakstu galvenais pilots izslēdza strāvas piegādi salonā. Tas izraisīja vakuumu griestu telpā kas mudinātu liesmām izplatīties salonā. Septiņpadsimit sekundes vēlāk Swissair 111 pasludināja ārkārtas situāciju. Neilgi pēc tam kapteinis atstāja savu vietu lai cīnītos ar uguni kas plosījās aizmugurē un tomēr viņš neatgriezās savā vietā vai viņu nogalināja uguns, vai kapteinis saindējās ar dūmiem vai tomēr gāja bojā avārijā nav zināms.

Lidmašīna skāra okeānu 22.31. un ir aprēķināts, ka šāda tipa aviokatastrofā izdzīvošanas iespējas var būt viens uz sešdesmit miljoniem. Tā arī sašķīda divos miljonos gabalu.



11 0 1 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://Wikipedia
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 1

0/2000

rekur vēlviens video (pats agrāk skatījos): https://www.youtube.com/watch?v=TiOnRh9ZXcA ;

0 0 atbildēt