Vičitas Universitātes futbola komanda. 1970.gada 2.oktobrī Martin 4-0-4 lidmašīna, kurā atradās daļa no Vičitas Universitātes futbola komandas spēlētājiem, avarēja kalnos 8 jūdzes no Silverplumas,Kolorādo. Lidmašīnā atradās 37 cilvēki no kuriem bojā gāja 31. Todien izlidoja 2 lidmašīnas kurām bija paredzēts nogādāt futbolistus uz spēli pret Jūtas Universitātes komandu. Abām lidmašīnām tika doti vārdi Gold un Black. Gold, lidmašīna kura avarēja veda komandas sākumsastāva spēlētājus,bet otrā lidmašīnā Black atradās rezervisti. Black izvēlējas citu maršrutu pāri kalniem. Izmeklēšanā tika noskaidrots,ka Gold lidmašīna esot bijusi pārāk pārpildīta un tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo augstumu lai pārlidotu pāri kalniem.
A.C Torino futbola komanda. Katastrofa notika 1949.gada 4.maijā, lidmašīna Fiat G.212 kurā atradās A.C Torino futbola komandas spēlētāji un komandas personāls- kopā 31 cilvēks,atgriežoties no izbraukuma spēles pret Lisabonas Benfica avarēja negaisa laikā ietriecoties Supergas klintī netālu no Turīnas. Visi lidmašīnā esošie gāja bojā, kuru skaitā bija 18 futbolisti. Katastrofas brīdī lija spēcīgs lietus un redzamība bija ļoti minimāla, piloti nolēma lidot nedaudz zemāk, lai būtu labāka redzamība taču šis lēmums noveda pie katastrofas. Pirms šīs katastrofas A.C Torino futbola komanda atradās A-sērijas līderpozīcijā un vēl priekšā bija tikai 4 spēles.
Mančestras United futbola komanda. Katastrofa notika 1958.gada 6.februārī,Minhenē, kad British European Airways reiss 609 avarēja trešajā reizē mēģinot pacelties no lidlauka. Laikapstākļi bija ļoti slikti, uz lidlauka bija bieza sniega kārta. Lidmašīna atradās Mančestras United futbola kluba spēlētāji. Pavisam lidmašīnā atradās 44 cilvēki no kuriem bojā gāja 23. United atgriezās mājās no spēles pret Dienvidslāvijas futbola klubu Belgradas Red Star. Lidmašīna piestāja Minhenē, lai uzpildītu degvielu un pēc tam piloti 2 reizes neveiksmīgi mēģināja pacelties. Trešajā pacelšanās mēģinājumā lidmašīna kļuva nekontrolējama un turpat pie lidlauka avarēja.
ASV daiļslidošanas komanda. 1961.gada 15 februārī visa Savienoto valstu daiļslidošanas komanda iekāpa Sabenas reisā-548 lai dotos uz 1961.gada pasaules čempionātu Prāgā,Čehoslovākijā. Pilotam bija jāgaida, kad kāda mazāka lidmašīna pacelsies un atbrīvos vietu uz skrejceļa, tādēļ lidmašīna rinķoja virs lidlauka gaidot nosēšanās atļauju. Nezināmu iemeslu dēļ lidmašīna sāka krist un avarēja netālu no lidlauka. Visi 72 pasažieri gāja bojā, kuru skaitā bija vairāki izcili ASV daiļslidotāji.
Urugvajas Old Christians regbija komanda. 1972.gada 13.oktobrī Urugvajas regbija klubs Old Christians no Montevideo izlidoja uz izbraukuma spēli Santjago,Čīlē. Taču reiss-571 savu galamērķi nesasniedza un lidmašīna avarēja Andu kalnos. No 45 lidmašīnā esošajiem bojā gāja 29. 16 pasažieriem kas izdzīvoja katastrofā nācās cīnīties par savu dzīvību, jo viņi atradās 3600 metrus virs jūras līmeņa. Izdzīvojušajiem nācās ēst mirušos pasažierus lai nenomirtu badā. Lidmašīnas nokrišanas vieta tika atklāta, lai gan tika domāts ka visi ir miruši. Tika pārtraukta izdzīvojušo meklēšana un tikai 72 dienas pēc avārijas 2 no izdzīvojušajiem pasažieriem Nando Parado un Roberto Kanesa klīstot pa Andu kalnu ielejām sastapa kādu čīliešu kovboju kurš informēja par izdzīvojušajiem. 16 cilvēkiem izdevās izdzīvot 72 dienas atrodoties Andu kalnos ekstremālos apstākļos. Par šo traģēdiju ir sarakstītas vairākas grāmatas un uzņemtas filmas.
Parado un Kanesa kopā ar savu glābēju Seržio Katalanu (aizmugurē)
Māršalas Universitātes Thundering Herd futbola komanda. 1970.gada 14.novembrī, Southern Airways Reiss 932, kurā atradās 37 futbolisti, treneri un apkalpes locekļi avarēja netālu no Tri-State lidostas, Seredo pilsētā,Rietumvirdžīnijā. Visi 75 lidmašīnā esošie gāja bojā. Komanda devās mājās pēc zaudējuma pret Austrumkarolīnas Pirates komandu. Gandrīz jau sasniegusi lidlauku, lidmašīna zaudēja augstumu, aizķēra koku galotnes, aizdegās un nokrita. Katastrofas cēloņi bija biezā migla un lidmašīnas sistēmas kļūda, kas lika pilotiem domāt, ka lidmašīna atrodas augstāk nekā tā patiesībā bija.