Tehnikai attīstoties, parādās pasaulē nebijusi problēma- avārijas...
Senas avārijas17
1908. gada 14. jūlijs. Bastīlijas ieņemšanas dienas svinībās gaisa balons avarē Grand Hotel viesnīcas ēkā Nansī
1950. gads, Losandželosa - Fordiņš paņēmis uz izbrīna laternas stabu.
1918. gada 1. novembris - dispečers mēgina aizstāt streikojošu vilciena mašīnistu un tas beidzas ar 97 bojā gājušajiem un 200 ievainotajiem
Katastrofa Monparnasas stacijā Parīzē 1895. gada 22. oktobrī - pārāk vēlu tika iedarbinātas bremzes, avārijas bremzēšana neiedarbojās, un, kad mašīnists iedarbināja palīgbremzes un rokas bremzi, bija jau par vēlu. Vilciens taranēja strupceļa barjeru, izbrauca uz stacijas perona. izbrauca cauri visai stacijai (ap 30 m), sagrāva tās ap 60 cm biezo priekšējo sienu un no 10 m augstuma nogāzās uz ielas. Vienīgais katastrofas upuris bija avīžu pārdevēja , uz kuras kioska uzgāzās sienas gruveši.
Visi, kas skatās šo bilžuku, domā, ka pilots ir beigts - a nekā - viņš katapultējās...
Pirmās mašīnas faktiski bija vecās, labās zirgu vilkmes karietes, tikai ar motoru. Pagāja kāds laiciņš, līdz cilvēki nonāca līdz saprašanai, ka automašīnu dzen uzpriekšu daudzi zirgi, un konstrukcijai jābūt izturīgākai.