2008. gadā Pepsi vecais logo (pa kreisi) tika nomainīts ar jauno, šis pakalpojums viņiem izmaksāja 1 miljonu un vēl vairākus miljonus, lai to ieviestu reālā apritē. Jaunā logo moto: Pepsi logo ir atslēga uz visumu.
Par Apple un IBM ir diezgan sajaukts.
Apple pirmsākumos logo tiešām bija attēlots ar visu koku, bet zem tā arī sēdēja Ņūtons. Attiecīgi ābols apzīmēja nevis aizliegto augli, bet slaveno mītisko notikumu, kad Ņūtonam uz galvas uzkrita ābols un viņš piedzīvoja "Eureka" momentu, saprazdams gravitāciju.
IBM svītras apzīmē dinamiku un ātrumu pretstatā masīvajiem burtiem, kas savukārt simbolizē korporatīvo stabilitāti un nopietnību.
...
Par Pepsi logo varētu izveidot veselu rakstu. Tas ir piemērs vienkārši nenormālam bullšitam - dizaina aģentūrai bija kaut kā jāpamato, kāpēc viņu re-dizains izmaksāja miljonu, un viņi izveidoja šo dokumentu -
https://www.goldennumber.net/wp-content/uploads/pepsi-arnell-021109.pdf
... kas ir pilnīgs nonsenss un aiz matiem pievilktas idejas. Fantastiska lasāmviela.