Daudzi drošvien ir dzirdējuši par Vācu nacistu projektētajiem lidojošajiem šķīvīšiem.
Daudzi uzskata, ka tās ir muļķības vai vnk tikai projekti zīmējumos. Tiesa, daļa no viņiem arī palika tikai kā projekti uz papīra, taču daļa tika uzbūvēta un palaista darbībā.
Iepazīstināšu jūs ar nacistu uzkonstruētajiem un projektētajiem lidojošajiem šķīvīšiem
Šajā rakstā iepazīstināšu ar ''Vril'' un ''Haunebu'' tipa diskveida lidaparātiem
''Vril'' tipa lidaparāti bija domāti un tika projektēti lai izveidotu jauna tipa lidaparātus, lai radītu jaunus dzinējus un lai vienkāršī pārbaudītu kā šie lidaparāti lido un cik efektīvi ir.
''Haunebu'' tipa lidaparāti tik radīti, kā kaujas mašīnas. Tie tika būvēti ar ''Vril'' šķīvīšu dzinējiem un tehnoloģijām, protams dažas tehnoloģijas tika pamainītas un daudzkas pielikts arī klāt. Taču bez tā tiem lika virsū arī dažādus ieročus un ložmetējus, jo vajadzēja tak radīta jaunus kaujas lidaparātus.
Savu nosaukumu ''Haunebu'' tie ieguva iespējams tāpēc ka tika ražoti rūpnīcā kas atradās pilsētā Hauneburgā.
Pavisam uz papīra tika uzprojektēti 11 ''Vril'' modeļa lidaparāti, taču praksē tikai daļa no tiem.
Kā arī pavisam uzprojektēja 4 Haunebu tipa modeļus, diemžēl ceturtais tā arī palika tikai projekts uz papīra.
Sākumā ieskats par to, kā vispār Vācieši sāka aizrauties ar diskveida lidaparātiem.
1922.gadā vācu Tules un Vril grupu zinātniekiem tiešām Minhenē esot izdevies uzbūvēt kuģi - Vācijā pirmo lidojošo disku JFM (Jenseitsflugmaschine) vai ”citas pasaules lidojošo mašīnu.” Lidaparāts sastāvējis no trīs paralēli novietotiem diskiem, kas darbības laikā radījuši spēcīgu antigravitācijas lauku un efektu.
Lidaparāta pārbaudes lidojumi esot ilguši 2 gadus līdz 1924.gadam, kad projekts ticis apturēts. Lidaparāts demontēts, bet mašīnas daļas nosūtītas uzMesserschmitt fabriku Augsburgā.
Šī neparastā lidaparāta tālākais liktenis nav zināms. Kas ar viņu notika? Tehnisko zinātņu doktors, kosmiskās tehnikas izstrādātājs Valērijs Burdakovs ir pārliecināts, ka pazudušais kuģis arī ir bijis „lidojošo šķīvīšu“ „ciltstēvs.“
Tātad iepazīstamies> Nacistu projektētie lidojošie diskveida obejekti
Par cik zem bildes aprakstu pievienot smukā stabiņā nevar, tad aprakstīsim šo Haunebu tipa lidaparātu tehniskos datus jau tgd. Bildes būs uzreiz pēc šī teksta :)
Haunebu1
Diametrs: 24,95m
Disks: Thule Tachyonator (Triebwerk) 7b( nezinu ko tas nozīmē, lkm saistībā ar diska veidu kkas)
Ātrums: 4`800- 17`000 km/h
Diapazons(Range): lidojuma laiks 18h
Bruņojums: 2 x 80 mm KSK in rotating turrets, 4 x MK-108 30mm in body
Armor: Double Victalen( nezināju kā pareizi lai tulko)
Apkalpe cilvēku skaits: 8
Max hover ilgums: 8 minūtes( lkm cik ilgi viņš var brīvī bez dzinēja lidināties)
jebkuros laika apstākļos, dienā un naktī
pirmais lidojums: 1939 gads
Available for service: 1944
Haunebu2
Diametrs: 26,3m līdz 32m
Disks: Thule Tachyonator (Thule Triebwerk) 7c
Ātrums: 6`000- 21`000 km/h
Diapazons(Range): lidojuma laiks 55h
Bruņojums: 6 x 80 mm KSK in 3 rotating turrets, 1 x 110 mm KSK in 1 rotating turret
Armor: Triple Victalen
Apkalpe cilvēku skaits: 9 (plus ar telpu līdz 20 cilvēkiem)
Max hover duration: 19 minūtes
jebkuros laika apstākļos, dienā un naktī
Pirmais lidojums: 1942 gads
Available for service: 1944
Haunebu3
Diametrs: 71m
Disks: Disks: Thule Tachyonator (Thule Triebwerk) 7.c plus SM-Levitators
Ātrums: 7000- 40`000 km/h
Range: lidojuma laiks 7 līdz 8 nedēļas
Bruņojums: 4 x 110 mm KSK in 4 rotating turrets (3 lower/1 upper), 10 x 80 mm KSK in rotating turrets plus 6 x MK 108 30mm, 8 x 50 mm KSK
Armor: Triple Victalen
Apkalpe: 32 ( plus ar telpu līdz 70 cilvēkiem)
Max hover capability: 25 minūtes
Pirmais lidojums: 1945 gads
Available for service: 1945
Haunebu4
Diametrs: 120m
tika plānots izgatavots: 1946 gadā
p.s ja kāds zin par šo lidaparātu tehniskajiem datiem kādus labojumus vai papildinājumus, droši sakiet, iespējams apkopojot informāciju kaut kur kļūdījos.
Cerams, ka patiks un ka novērtēsiet, tiešām centos ar informācija meklēšanu.