Latviešu karaspēka vienībās pirmie bruņotie automobiļi figurēja 1919. gada Padomju Latvijas armijā. Tajā bija izveidota neliela bruņoto automobiļu nodaļa komandiera Kaugura vadībā. 1. latviešu padomju divīzijas bruņu mašīnu nodaļā minēti bruņotie automobiļi Komūnists,Lāčplēsis un Imanta. Šo vienību nozīme kara darbībā bija niecīga, bruņu mašīnas bieži atradās remontā, tām trūka rezerves daļu. Padomju Latvijas armijai 1919. gada 22. maijā pametot Rīgu, tur palika vairāki padomju bruņu automobiļi, kurus pārņēma Baltijas landesvērs. Latvijas armija kavēja šo automobiļu izmantošanu vācu uzbrukumā igauņu un ziemeļlatviešu karaspēkam Cēsu kaujās. Pēc vācu sakāves Latvijas armija šos bruņotos automobiļus pārņēma savā rīcībā.
Latvijas Autotanku brigāde1
32
0
Pats tālākais ir Mk V, pirmie divi ir Medium Mark B
Medium Mark B "Latgalietis"
Reklāma
Viens no ar 40 mm lielgabalu bruņotajiem Vickers vieglajiem tankiem
Daimler-Krupp BAK Kw 14 "Max" Latvijas armijas bruņojumā
Daimler-Krupp Geschützwagen 14 "Max" Latvijas armijas bruņojumā
Reklāma
Latvijas armijas Daimler-Marienfelde Marienwagen II 20. gados.
Sheffield-Simplex "Imanta"
Austin Mk.2 "Zemgalietis" 20-tie gadi
Reklāma
Ižoras FIAT "Staburags"
Putilov-Garford "Lāčplēsis". Kā trofeju ieguva Bermonta-Avalova armija nogalinot vadītāju. Pārējā apkalpe aizbēga.