Šeit ar kuģi tiek atvesta viena, respektīvi, pirmā turbīna.
Šādi tad arī izskatījās šī turbīna.
Šeit ar kuģi tiek atvesta viena, respektīvi, pirmā turbīna.
Šādi tad arī izskatījās šī turbīna.
Kuģu pārceltuve, būtībā dzezceļa sliedes pa kurām braukā krāns un pārceļ kuģus, tika ierīkota tajā upes daļā, kuru nosprostoja beidzamo, jo no HES ūdenstilpnes ūdens līmenim līdz upes ūdens līmenim ir 100 metru kritums. Tā uzsāka savu darbību 1982. gadā.
Šāda izskatās šī kuģu pārceltuve.
Kuģa pārcelšanai tolaik bija nepieciešamas 90 minūtes.
Te HES redzams jau mūsdienās, precīzāk neliela daļa no visa 1065 metrus garā HES.
Šeit HES atlikušās divas trešdaļas.
Te tā teikt mākslinieciski nofotografēta HES tālākā daļa, kuru var arī saskatīt iepriekšējā attēlā. Kopējais HES augstums ir 124 metri.
Šādi te apkalpojošā personāla tuneļi ir ierīkoti caur visu HES.
Skats no HES augšas.
Šādi izskatās HES augša, uz tās nav ierīkots nedz autoceļš, nedz dzelžceļš tikai sliedes ceļamkrāniem.
Ļoti grandioza celtne. Paldies par rakstu, likās ļoti interesants. Vairāk tādus.
Un vēl ar vien krievi pielūdz Ļeņinu, Staļinu...ka saka..jo saimnieks suni stiprak sit , jo suns saimnieku vairāk mīl !!
Ļoti patīkams raksts. Priecē tas ka ir arī aprskts katrai bildei nevis tikai samests