Daži, iespējams, nezināmi veidi kā slavenie mūsdienu brendi kļuva slaveni un populāri visā pasaulē.
Kā kļuva slaveni?68
Snickers. Kad Snickers šokolādes batoniņi parādījās Krievijā, 1992. gadā, tos reprezentēja kā uzkodu, kas var pilnībā aizstāt ēdienreizi. Ilgu laiku, patērētāji no Krievijas nespēja pieņemt faktu, ka šokolāde spētu aizstāt, piemēram, zupu, un pirka Snickers kā „saldumu pie tējas”. Tad nu reiz aģentūra BBDO Maskavā reklamēja produktu kā īsto lietu, kas garšo bērniem un pusaudžiem, un nevis kā zupa. Pēc tam populārie batoniņi „rāva jumtus”
Pepsi. Ņikita Hruščovs pirmais reklamēja Pepsi Krievijā, taču pats to nebija ne reizi dzēris, tā nu 1959. gadā Amerikas Nacionālajā izstādē Maskavā, tā laika ASV viceprezidents Ričards Niksons, prasmīgi novadīja pasākumu un uzaicināja Hruščovu, lai pagaršotu paraugu. Foto, kurā Padomju līders rokā tur Pepsi glāzi, žurnālos un avīzēs bija ilgu laiku.
Parliament. Sākotnēji, tā cena bija zemāka par tā galveno konkurentu, Marlboro, tādēļ pārdošanas rezultāti bija visai pieticīgi. Parliament cigaretes bija zemo cenu kategorijā un jauni pircēji novērtēja šo ekskluzīvo filtru. Pēc tam, gadu vēlāk, viņu cena kļuva augstāka par Marlboro, kas Parliament padarīja par prēmiuma brendu. Tas notika tādēļ, ka cigarešu filtri bija atšķirīgi.
Timberland. Agrajos 1980tajos, Timberland kompānijai nācās iet cauri grūtiem laikiem. Kompānija ražoja augstas kvalitātes kurpes un to cena bija zemāka par vadošo kompāniju apaviem. Likās, ka labs produkts ar zemu cenu būtu uzvaras kombinācija, taču lietas negāja vis tik labi. Tad, Timberland izgudroja ļoti vienkārši risinājumu: viņi pacēla cenas, kuras bija krietni lielākas par Topsiders piedāvātajām cenām. Pārdošana krasi pieauga. Tā apstiprinājās Deivida Ogilvija teorija „Augstāka cena – vislabākais veids kā kļūt par labu produktu pircēju acīs”
IKEA. Kad Amerikā atvēra pirmo IKEA veikalu, nekādas mēbeļu pārdošanas cerības veikals neattaisnoja. Pēc pētījuma, ka amerikāņiem patīk vienkāršs dizains un viņi vēlējās lai būtu lielāks mēbeļu izmērs, viss jau bija padarīts – palielināt mēbeļu lielumu.
Chupa Chups. Parasti, visiem bērniem pēc konfekšu ēšanas bija lipīgas rokās un viņi vienkārši tās noslaucīja pie drēbēm. Čupa čupsus, kurus varēja laizīt izgudroju Enrike Bernats, 1958. gadā. Galvenā produkta īpašība bija tāda, ka to varēja sūkāt, nesasmērējot rokas un drēbes. Tad arī pirmoreiz parādījās Chupa Chups. Un arī vēl tagad, 54 gadus vēlāk, Čupa Čupsi ir populāri.