Pirmā tika pabeigta augšējā tilta daļa, pa kuru pārvietojas automašīnas un autobusi. Platforma atrodas 70 m virs ūdens un iesākumā tika izbūvētas četras joslas, divas aktrā virzienā, kam pa vidu bija drošības līnijā, kas vēlāk tika nojaukta un tās vieta atklāta piektā josla, kuras virzienu, nepieciešamības gadījumā, varēja mainīt. 1998. gadā sānu malas tika noņemtas un to vietā tilts paplašināts līdz trim joslām katra virzienā. Tāpat tur regulāri ir sastrēgumi, vajadzētu vairāk joslu, bet skaidrs, ka vairāk jau nav, kur paplašināt to konstrukciju.
Kopš 1999. gada 30. jūnija tiltam ir pievienots dzelzsceļš. Man paveicās vienreiz redzēt personīgās fotogrāfijas no šīs daļas celtniecības, jo mana labākā drauga tēvs ir inženieris, kas piedalījās šīs daļas būvēšanā. Toreiz man neienāca prātā kādas bildes pārkopēt. Toreiz paaugstināja balstu torņus un pielika papildu vantis, lai viss turētos droši kopā. Kā jau teicu, satiksme uz tilta ir ļoti aktīva un par spīti joslu skaita palielināšanai, dzelzseļa piebūvei un Vasco da Gamas tiltam, noslogojums ir liels. Man ir pašai prieks, ka nav ikdienā pār tiltu jābrauc, jo korķi tur ir regulāri.