Katrai sevi cienošai kompānijai ir vajadzīgs logo, kas ne tikai padara firmu atpazīstamu, bet arī slēpj sevī ziņu tās produktu lietotājiem. Dizaineriem dažreiz ir ļoti labi sanācis iekodēt ziņu ļoti mazā laukumā
Katrai sevi cienošai kompānijai ir vajadzīgs logo, kas ne tikai padara firmu atpazīstamu, bet arī slēpj sevī ziņu tās produktu lietotājiem. Dizaineriem dažreiz ir ļoti labi sanācis iekodēt ziņu ļoti mazā laukumā
Ja ieskatīsieties FedEx logo, tad ieraudzīsiet starp e un x bultu, kas simbolizē ātrumu un precizitāti - divus kompānijas galvenos principus, bet, ja jau Jūs ievērojāt bultu, tad turpmāk, redzot šo logo, to redzēsiet pirmo
Tas ir kompānijas logo, kas nodarbojas ar palīdzību Āfrikas bērniem. Āfrikas siuetā ir iekļauta sievietes un bērna sejas kontūra.
10.gs. Dāniju pārvaldīja karalis Haralds Blåtand, kas beidzot apvienoja dāņu ciltis vienā valstī. Viņu saukāja par "zilo zobu", jo viņam patika mellenes un viens viņa zobs bija zils. Simbols ir iegūts kombinājot divas rūnas "Hagall" un "Bjarkan", kas ir arī karaļa iniciāļi.
Pirmajā mirklī liksies, ka šeit nav slēptas ziņas, bet bulta atgādina smaidu, jo Amazon vēlas, lai cilvēki būtu laimīgi, bet tas, ka tā savieno A un Z norāda, ka Amazon var atrast visu.
Austrālijas jogas entuziastu kluba logo prezentē Austrāliju, kas veidojas starp roku un kāju.
Sony Vaio logo pirmie divi burti ir kā vilnis, kas atbilst analogajam simbolam, bet pēdējie divi burti ar 1 un 0 simbolizē digitālo signālu
Uniliver ražo daudzus dažādus produktus, ko var redzēt arī logo. Katram segmentam ir sava nozīme, piemēram, sirds nozīmē mīlestību, kamēr putns simbolizē brīvību un dzīves baudīšanu.
Tukša vieta starp F un sarkano daļu veido vieninieku, bet logo vajag radīt priekšstatu par ātrumu.
Gandrīz uz katras ierīces ir šis simbols, bet tas ir radies jau 1940-tajos, kur 1 nozīmē ieslēgtu un 0 izslēgtu stāvokli.
BMW sāka savu darbību kā lidmašīnu ražotājs un to dara arī šodien, bet emblēmā nevar patiesībā redzēt rotējošus propellerus, bet gan daļu no Bavārijas karoga, kur atrados rūpnīca.
Apbrīnojami kā prāts strādā - es vairs nevaru normāli paskatīties uz FedEx logo - visu laiku tā bulta...
Un lācis Toblerones logo arī bija pārsteigums...