man izrāde ļoti patika, īpaši gaumīgi un skaisti Brekte ir iekārtojis skatuvi. Nemaz nerunājot par trako spīdumu Beļickas acīs. savukārt par finansējumu - manuprāt, nevienam teātrim nevajadzētu saņemt finansējumu no valsts, tā nav nekāda skola, tam jābūt biznesam. vai tas, ka nac.teātris saņem tik milzīgas subsīdijas ir nodrošinājis, lai tas ražotu piedāvātu labāku produktu, izglītotu sabiedrību vai ko tur vēl ne?
0
0
atbildēt
slimniek, Tu vispār saproti, kas ir teātris?
0
0
atbildēt
"Operas puisīša" balvu autoram, un nelielu prēmiju no valsts tiesībsargājošo institūciju budžeta.
0
0
atbildēt
Kamēr vien pastāvēs Kultūras ministrija, būs iestādījumi un pasākumi, kas saņems finansējumu, un tai būs rūpēties par to, kādu vēstījumu tā balsta. Patlaban tā balsta apcirptu vēstījumu, kurš dienasgaismā esot parādījies nelielā franču "erotiskās" (lasi, pornogrāfiskās) literatūras apgādā. Vienā teikumā - mūžīgi paplestām kājām :)
0
0
atbildēt
Abet tikai ka! Kaimiņ Ješka reizi bij, un un teic, ka tā esot viet', kur vīrieš' vairs neguļ ar sievieš', bet Rīg's dām's slink' gora diben's.
0
0
atbildēt
Par to, ka teātrim jābūt tikai privātam biznesam, man, kā privātā teātrī esošam cilvēkam, negribas piekrist.
Par saturu runājot - nesen tribīnē vairākums novienojās kopīgā dziesmā, ka suņu - pašnāvnieku reklāmu nosodītāji, pamatojot reklāmu ļaunumu ar bērnu iespējamo traumēšanu, panāks tikai mīksčauļu izaudzināšanu. Tas pats jau attiecas arī uz lielajiem. Rādot tikai "Skroderdienas Silmačos", publiku nepiespiedīsi padomāt dziļāk par ledusskapja saturu. Un visas valsts finasētās izrādes iziet kaut kādu, bet tomēr komisiju.
0
0
atbildēt
Nedomāju, ka kāda liela vai maza audzināšanā parādīsies robi, nenoskatoties šo izrādi. Izliekoties to neredzam, valsts sūta juceklīgu signālu: no vienas puses KL 166. aizliedz praktiski jebkuras privātpersonas darbības ar "pornogrāfiska vai erotiska rakstura materiālu", "kuros aprakstīta vai attēlota", tai skaitā, nekrofīlija. No otras puses valsts SIA uzskata, ka interese "par tēmu" ir veicināma.
0
0
atbildēt
Fašisma un komunisma simbolika arī ir aizliegtas ar likumu, taču to drīkst izmantot mākslas ietvaros. Domāju, ka tāpat būs ar nekrofiliju.
Par pašu izrādi un tās iespējamo saikni ar nekrofiliju nespriežu, ibo nav redzēta.
0
0
atbildēt
Labi, vēl vienas recenzijas fragments:
"Varbūt tā nemaz nav izrāde, bet jauns teātra žanrs – lekcija, kas tiek lasīta anatomikumā, par ko domāt liek baltām flīzītēm izklātā grīda un paaugstinājums spēles laukuma centrā? Lekcija par nekrofīlijas tehniku, pievēršot uzmanību īpašajiem aspektiem, kas šo pornogrāfijas veidu atšķir no citiem. (seko uzskaitījums)"
Tieši tā - totalitārā režīma simbolikas aizliegums attiecas uz gājieniem, sapulcēm un piketiem. Aizliegums uz attiecīgās tēmas "pornogrāfiska vai erotiska rakstura materiālu" ir teju absolūts, tur netik vilkta robeža starp publisko un privāto - manuprāt, labi saprotamu iemeslu dēļ. Spriežot pēc aktrises teiktā, oriģinālmateriāls ir "apgraizīts". Tas, ka valsts netieši veicina interesi par to, nostāda to vairāk kā divdomīgā situācijā.
0
0
atbildēt
Grūši spriest, jo izrāde nav skatīta. Tak pēc savas pieredzes teātrī varu teikt, ka jo lielāks šoks izrādes reklāmā, jo labāks apmekējums un mazāk patieso šausmu uz skatuves :)
Vēl varēu būt tāds DT publisks žests - a vot valsts mums rāda fakuci, tad nu mēs šai ar parādīsim! kas pats par sevi ir destruktīva rīcība, jo nav dialoga formā. Toties noteikti, ka šādas lomas aktieri lauž iekšēji, un tieši tāpēc šādas lomas viņi uzņemas un par tādām priecājas.
Bet pieklājības labad jāpiezīmē, ka LS 66000 līdzfinansējuma gadā nekas dižs nav...
0
0
atbildēt
kas tev pret mākslu?
0
0
atbildēt
Vai tad nav skaidrs, jebšu kas - pret mākslu nekas, nekas nedrīkst būt? :)
0
0
atbildēt
Lūk, lūk - es ar' domāju: ievērojami līdzekļi itkā, bet nekas dižs. Lai nogriež drusciņ. Nekas ļauns nenotiks, varbūt mazāk naudas izvirtībām būtu :)
0
0
atbildēt
Īstenībā būs tieši pretējs efekts - ja teātris sajutīs, ka ir vieni, nagabiņi, šai lielajā pasaulē :D tad sāks taisīt augšā džilindžerismus, lai tauta nāktu uz sensācijām.
Bet šajā gadījumā jau noteicošā būs tautas balss - nepatiks, nu i nenāks viņi uz šo izrādi. Jo noņemt izrādi no repertuāra tad,kad tā jau ir gatava nav korekti, jo cietējs būs aktieris un visi skatuves darbinieki. Šajā gadījumā ir cīņa ar sekām, jo ja izrāde ir kaut kādā veidā amorāla, tā vispār nedrīkstēja nonākt līdz pirmizrādei.
0
0
atbildēt