un 10 lietas kas nogrima kopā ar to.
Titāniks316
Pasažieru ērtības - Titāniks bija, ar dažādām ērtībām vispārpildītākais, kruīza kuģis, kāds jebkad bija redzēts. Šīs ērtības iekļāva pasaulē pirmais klāja apsildāmais baseins, Turku vanna, pirmās un otrās klases bibliotēkas, kā arī, verandas kafejnīca ar īstām palmām. Komunikācijai kuģis izmantoja Marconi bezvadu rādio staciju, lai sūtītu un saņemtu telegrammas. Titānikam pat bija savs hospitālis un operācijas zāle ar diviem ķirurgiem. Viss tas tika pazaudēts kad kuģis nogrima.
Krava - Viena svarīga Titānika funkcija bija pārvadāt transatlantisko pastu. Uz titānika atradās 3364 maisi ar vēstulēm un 700-800 citu sūtijumu kuru saturs nav zināms. Pārējā daļa no pazudušās kravas ietvēra 50 kastes ar zobupastu, 5 milzīgas klavieres un 30 somas ar golfa nūjām un tenisa raketēm. Pastāv mīts, ka uz Titānika klāja atradās seno ēģiptiešu mūmija, kas iespējams nolādējusi kuģi.
Māksla - Ņemot vērā to, ka uz klāja atradās daudz bagātu ļaužu, uz Titānika bija neskaitāmi mākslas izstrādājumi. Visīpašākais no tiem bija ar dārgakmeņiem izrotāta The Rubaiyat kopija - aptuveni 1000 poēmu kolekcija no 11. gadsimta persiešu matemātiķa un astronoma Omāra Khaijama. Grāmata bija izrotāta ar 1500 dārgakmeņiem. 1912. gada martā tā tika pārdota izsolē, amerikāņu solītājam par 405 mārciņām vai aptuveni par 1900 ASV dolāriem - kuģa apkalpes darbiniekam būtu jāstrādā 15 gadi, lai kautko tādu iegādātos.
Lina audumi - Titānika restorānos, kafejnīcās, virtuvēs un guļamistabās tika izmantots tik daudz lina audumu, ka White Star Line uzbūvēja milzīgu veļas mazgātuvi netālu no Sauthemptonas dokiem, lai katru reizi kad kuģis pietauvojās netīros lina izstrādājumus varētu ātri izmazgāt, lai varētu turpināt ceļojumu. 200000 lina audumi iekļāva (neskaitot to kas piederēja pasažieriem) - 18000 palagi, 6000 galdautu, 36000 dvieļu un 45000 galda mutautiņi.
Galda piederumi - Lai pasniegtu visu ēdamo un dzeramo, kas tika pasniegts uz Titānika, bija nepieciešami 57600 māla trauki, 29000 stikla trauki un 44000 citu galda piederumu. (naži, dakšas, karotes)
Ēdiens - Nav pārsteigums ka pie tāda cilvēku kvantuma, kas atradās uz titānika, bija nepieciešams milzīgs kvantums ar ēdienu. Uz Titānika atradās 35000kg svaigas gaļas, 7000kg zivs, 12000kg putnu gaļas un 1200kg desas (aptuveni 40000 desas). Uz klāja atradās arī tādas lietas kā 40 tonas ar kartupeļiem un 800kg saldējuma.
Dzērieni - Pasažieriem protams vajadzēja kautko ar ko dabūt lejā ēdienu un veldzēt slāpes, tapēc uz Titānika atradās 15000 pudeles alus, 1000 pudeles vīna, 850 pudeles spirta un 1,200 pudeleles limonādes un sulas.
Glābšanas laivas - Titānikam bija neatbilstošs skaits glābšanas laivu pret cilvēku skaitu uz kuģa. Titānikam bija tikai 20 glābšanas laivas, kuru kopējā ietilpība bija 1178 cilvēki - aptuveni puse no visiem uz klāja. Kuģis tika projektēts ar 32 glābšanas laivām (tikuntā par maz priekš visiem), bet īpašnieki, White Star Line, bija noraizējušies ka daudzās laivas varētu izbojāt Titānika izskatu.
Apkalpe - Titānikam bija aptuveni 900 apkalpes locekļu, 215 no tiem izdzīvoja. Šie 900 apkalpes locekļi ietvēra klāja komanda (atbildīgi par kuģa kuģošanu), indžinierzinātnes speciālisti (atbildēja par motoru darbību), cilvēki kas atbildēja par pasažieru komfortu, restorāna apkalpe kā arī mūziķi. Kad kuģis grima, tad tā divas grupas apvienojās uz klāja un spēlēja mūziku, lai uzmundrinātu pasažierus. Neviens no grupas nezidzīvoja.
Pasažieri - Uz kuģa bija 1316 pasažieri - 325 pirmās klases, 285 otrās klases un 706 trešās klases, no kuriem 498 izdzīvoja. Aptuveni divas trešdaļas pirmās klases pasažieru izdzīvoja, salīdzinājumā ar trešās klases pasažieriem. Daudzi trešās klases pasažieri gāja bojā, tādēļ ka sadursmes brīdī tika aizvērti vārti, kas ved uz trešās klases kupejām, neatļaujot pasažieriem piekļūt glābšanas laivām. Pazīstamākie no pirmās klases pasažieriem bija - miljonārs Bendžamins Gugenhaims un viņa sulainis, viņi abi palīdzēja sievietēm un bērniem tikt glābšanas laivās, pēctam viņi pārģērbās savās labākajās drēbēs un gatavojās mirt kā džentelmeņi, kas arī notika. Vēlviena pazīstama persona bija Lēdija Dafa Gordone, apģērbu dizainere kuras klienti bija pat Britu karaliskā ģimene. Viņa un viņas vīrs izdzīvoja, taču vēlāk tika nopratināti par to, kapēc viņu glābšanas laiva bija pustukša. Viņi tika apsūdzēti apkalpes piekukuļošanā, kuri nav ļāvuši laivā iekāpt vairāk cilvēkiem. Uz kuģa atradās arī tā brīža bagātākais cilvēks pasaulē Džons Džeikobs Astors IV. Viņš palīdzēja savai stāvoklī esošajai sievai, Madelainai iekāpt glābšanas laivā, bet pats tika atšūts, jo cilvēki tika laisti laivās pēc principa "sievietes un bērni pa priekšu". Madelaina izdzīvoja, bet Džons nogrima kopā ar kuģi.