Ak šīs mūžīgās un nedaudz dīvainās debates par tualetes papīra ideālo orientāciju — vai tam ir jāpārkaras pāri vai arī tam jākarājas no apakšas — ir izdevies saglabāties cauri gadsimtiem. Reizēm tas pat izraisa karstus konfliktus ģimenēs. Interesanti, ka veids, kādā indivīdi izvēlas novietot tualetes papīru, var piedāvāt negaidītas norādes par viņu rakstura iezīmēm.
Tas, kā tu izkar tualetes papīru, atklās to, kāds tu esi10
Lielākā daļa izvēlas šādu orientāciju
Dr. Gilda Kārla, labi pazīstama slavenību attiecību konsultante un TV terapeite, nāca klajā ar interesantu veidu, kā izprast cilvēku personības. Viņa izmantoja veidu, kā viņi novieto tualetes papīru, lai izveidotu unikālu personības testu. Viņas pētījumi liecina, ka veids, kā kāds uzliek tualetes papīra rulli uz turētāja, var atklāt konkrētu uzvedību un iezīmes.
Saskaņā ar viņas pētījumu 75 procenti cilvēku dod priekšroku tualetes papīra novietošanai tā, kā ir redzams attēlā.
"Cilvēki, kuri izvēles, lai papīrs pārkārtos, ir dominējošāki nekā tie, kuri izvēlas, lai nokarājas," viņa teica.
Pētījumi liecina, ka cilvēki, kuri novieto tualetes papīru ar vaļīgo galu, kas karājas no augšas, bieži demonstrē izcilas organizatoriskās prasmes. Turklāt šai grupai mēdz būt perfekcionisma tendence un dabiska tieksme uz augstu sasniegumu līmeni.
Saskaņā ar šo pētījumu, neliela daļa cilvēku, novietojot tualetes papīra rulli, tā, lai papīrs nokarājas. Cilvēki, kuri dod priekšroku šim stilam, bieži izrāda mierīgu un uzticamu raksturu, dodot priekšroku attiecībām, kas balstītas uz spēcīgiem pamatiem.
Turklāt tualetes papīra novietošana tā, lai tas pārkarājas, palīdz aizsargāt pret baktērijām. Kad cilvēki sniedzas pēc tualetes papīra, stils “pāri” nodrošina, ka viņu rokas pieskaras tikai tam gabalam, ko viņi izmantos un izmetīs. No otras puses, ja tas ir pakārts “zem”, pastāv lielāka iespēja, ka viņu pirksti pieskarsies sienai un atstās baktērijas. Tas palielina risku nākamajiem lietotājiem saskarties ar esošajām baktērijām un pievienot vairāk, radot iespējamu piesārņojuma ķēdi.